  • Data: 2010-02-15 11:11:40
    Temat: Re: Gdzie znajdę taką skarbonkę
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi wrote:

    > Nie obraź się ale wyglądasz mi na rasowego, śmierdzącego lenia!
    > Poraz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś smierdzącym
    > leniem, który nawet nie potrafi przeczytać (bądź wejść na strony
    > wskazanych produktów) tego co się znajduje w linkach jakie podają mu
    > inni.

    Nie obrażam się z byle powodu, choc Twoja ocena jest lekko
    przesadzona. Nie mam po prostu ochoty grzebać w szczegółach produktów.
    Korzystałem z wystarczająco wielu narzędzi typu lokata, rachunek, fundusze
    itp,
    żeby sobie poradzić z materiałami dostępnymi na www, ale nie
    dowiem się stamtąd pewnych szczegółów
    lub nie dowiem się o "niespodziankach".

    Pisząc tu liczyłem po prostu na to, że ktoś korzysta
    z podobnej opcji np w jakimś mało popularnym na grupie banku
    i się tą informacją podzieli. Raptem zwykła lokata,
    bez istotnego oprocentowania, z opcją zerwania i przelewem środków
    po kilku dniach.

    Nikt nikogo nie zmusza do szukania takiego produktu specjalnie dla mnie.
    Jak nie korzystasz z czegoś podobnego, to po prostu nic nie proponujesz.

    > jak inwestujesz w akcyjne (czy ich pochodne) zamiast w pieniężne to
    > potem nie czyń płaczu.

    Coś chyba źle zrozumiałeś. Przecież nie czynię płaczu, tylko wyjaśniam
    dlaczego akcyjne się nie nadają.