  • Data: 2010-02-15 12:47:14
    Temat: Re: Gdzie znajdę taką skarbonkę
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi wrote:

    > Czy aby napewno? dostajesz kawkę na ławkę i ciągle Ci mało bo
    > dopytujesz się o to jest w przystępny sposób wyjaśnione na stronach
    > produktów jakie zostały zapronowane twojej osobie przez grupowiczów.

    Tak, tak... i specjanie dla mnie jest tam instrukcja, że
    jak chciałbym mieć przelew darmowy, to powinienem
    założyc jeszcze dodatkowo inne konto, albo może miec kartę
    i obrót na niej.

    > Czyli jesteś śmierdzącym leniem - inaczej tego nie potrafię określić.

    Bez zaglądania do archiwum zaryzykuję twierdzenie, że nie raz o coś pytałeś
    na grupie - zaryzykuję nawet, że poruszane zagadnienie nie było specjalnie
    z gatunku tych trudnych...

    > jakich szczegułów, jakich niespodziankach - przy odrobinie chęci +
    > ewnetualnym przeglądnięciu archiwum grupy znajdzie wszystko co ciebie
    > interesuje

    Pierwszy z brzegu przykład:
    zaproponowany rachunek oszczędnościowy w Eurobanku
    (choć nie do końca spełnia warunki) jak widać ze wstepnego
    zapoznania się z taryfą ma przelewy po 2 zł. I mam oczywiście
    czytać wszystkie regulaminy do pozostałych produktów, żeby się
    dowiedzieć, że wytransferuję te kwoty bezkosztowo mając inny rachunek w tym
    banku.
    To są własnie te drobiazgi, których nie dowiem się bezpośrednio z www.

    Tak przy okazji - o ile dobrze pamiętam przy zaproponowanym
    przez Ciebie rozwiązaniu niewiele można się dowiedzieć z www -
    zamiast tego proponuje się kontakt z doradcą.

    > Ludzie się z tobą podzielili, ale tobie ciągle mało - dostałeś wędkę
    > ale ty chcesz rybę.
    > dostałeś informacje o takiej lokacie

    Dostałem, dziękuję.
    Nie do końca mi odpowiada.