eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve? › Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.27.141.129.
    ipv4.supernova.orange.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    Date: Tue, 16 May 2023 19:24:24 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u40e6b$ook$1$cef@news.chmurka.net>
    References: <d...@g...com>
    <d...@g...com>
    <f...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6...@g...com>
    <u3tj89$sna$3$cef@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.141.129.ipv4.supernova.orange.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 16 May 2023 17:23:23 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="83.27.141.129.ipv4.supernova.orange.pl:83.27.141.129";
    logging-data="25364";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.11.0
    Cancel-Lock: sha1:HH45oS2R9easrdWf9xklL+RbNh0=
    sha256:kR/b8f+Mq3TzXZpyY4XBKewizg5zit3DBg+FrehkhvI=
    sha1:PBpIHji61qVsUBxESFLolrtyMOQ=
    sha256:Xd2L+80xq0B4mVLLE9UB4mwGozc62sj/e9jaMU2rELw=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:667768
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-05-16 o 15:49, witrak() pisze:
    > On Monday, May 15, 2023 at 5:32:24 PM UTC+2, cef wrote:
    >> W dniu 2023-05-15 o 16:25, witrak() pisze:
    > ...
    >>> Żartujesz? Po to płacę za express, że potrzebuję dostać towar w terminie. Po
    terminie zakup mnie nie interesuje, bo nie mogę go odebrać. Gdyby mnie zapytali, czy
    mogą dostarczyć w innym terminie to, co innego.
    >> Możesz chyba już teraz żadać zwrotu, bo usługa jest teraz już niewykonalna
    >> na warunkach za które zapłaciłeś. Czyli wiadomo, że nie spełnią świadczenia
    >> i nic już tego nie zmieni - także ich próby dostawy po terminie.
    >
    > Dzięki za wsparcie prawdy :-)
    >
    >> Możesz nawet przed wysyłką zgłosić żadanie zwrotu.
    >> Tak by było nawet przejrzyściej.
    >
    > A tego to nie rozumiem.

    Normalnie meldujesz, że chcesz zwrot, bo świadczenie
    nie zostało spełnione i już nie może byc spełnione,
    bo nie ma fizycznie takiej możliwości. Musisz tylko jakoś przekonująco
    umotywować, że dostawa jakakolwiek teraz jest bezsensowna.
    Ja kiedyś, żeby nie kłamać, ale naświetlić sytuację proponowałem żeby
    wyobrazili sobie taką sytuację. Sprawa dotyczyła wtedy jakiejś
    reklamacji i nie karty
    ale idea podobna - możesz im powiedzieć, żeby sobie wyobrazili, że
    musiałeś to zamówić
    z dostawą w sobotę, bo chciałeś zabrać ten sprzęt na wyjazd do Kanady,
    ale nie dostarczyli w sobotę, więc teraz jesteś w trasie w Kanadzie i
    już tego nie potrzebujesz i ponieważ nie spełnili świadczenia i nie mają
    szansy tego zrobić,
    to musi nastąpić chargeback

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1