  • Data: 2007-09-10 00:16:11
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ania wrote:
    > Użytkownik "witek"

    > nie nie - masz ubezpieczenie od kosztow leczenia na wyjazdy (jak za bilet
    > lotniczy czy wakacje - zaplacisz ta karta, w silverze tego nie
    > stwierdzilam), w platinum sziti dochodzi jeszcze assistance na - niestety -
    > samochod
    > reszta to faktycznie jakies bzdury

    ale żeby to mieć to nie trzeba mieć karty gold.
    to ma każda normalna karta (czytaj nie w Polsce)
    mam karte zs HSBC i mam ubezpieczenie w podróży do kwoty $100 tyś ,
    ubezpieczenie wynajętego samochodu, pomoc drogową, ekstra 3 lata
    gwarancji na towary zakupione karta, pomoc prawnika dotyczaca towarow
    zakupionych kartą, ubezpieczenie bagazu