  • Data: 2007-09-10 18:16:13
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    robbi napisał(a):
    > Tak swoja droga sa ponoc banki ktore potrafia dac golda przy dochodach
    > na poziomie 1500 zlotych.

    No ja dostalem Golda, a nikt mnie o dochody nie pytal. Teoretycznie
    moglem miec wiec dochody 0 zl.

    Poza tym Citi daje karty Platinum posiadaczom konta CitiGold. Zeby miec
    takie konto bezplatnie trzeba ulokowac w Citi (chyba, bo nie pamietam, a
    nie chce mi sie sprawdzac po TOiP) jakies 250 tys PLN. Taki "majatek",
    albo i dwa razy wiekszy mozna uzyskac np. dostajac po babci w spadku
    mieszkanie w bloku z wielkiej plyty.

    Ale prestiz ! Czapki z glow ! :)

    --
    Mithos