  • Data: 2007-09-10 06:51:19
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > spotkaniach ludzi, ktorzy większość czasu spędzają na graniu w golfa
    > jeżdżeniu konno i spędzaniu wakacji w Szwajcarii na nartach , bo tak
    > robili zawsze z dziada pradziada. Miałem okazję spędzić parę miesięcy w
    > takim towarzystwie. Wrażenie jest naprawdę imponujące.

    ... a potem sie obudzilem. Chyba ze to banda snobow na kredyt to i
    wstyd im mowic skoro w zyciu dolara nie zarobili to i unikaja tematu.
    Gratuluje znajomosci z banda kretynow. Ludzie ktorzy zarabiaja pieniadze
    potrafia o pieniadzach rozmawiac w dosyc specyficzny sposob ale
    przynajmniej wiem ze je zarobili i maja pomysly a nie jak banda z pola
    golfowego czy inna Paris....