  • Data: 2007-09-10 18:09:46
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fc35le$a18$1@news.wp.pl...
    > Padł już argument, że w niektórych sklepach i centrach handlowych mozna
    > uzyskać nawet 10% rabatu.
    > To duzo.

    Zwykle znajdziesz inny sklep, gdzie to samo kupisz taniej niz z tym rabatem.
    A w sklepie jak porozmawiasz
    z obsluga to pewnie w wielu przypadkach Ci udziela takiego rabatu
    niezaleznie od tego czym zaplacisz.

    > Choc mam wrażenie, że sklepy jakby powoli się z tego wycofywały.
    > I jeszcze jakieś obostrzenia, że nie łączy sięz innymi promocjami.

    Mam KK Citi prawie rok i jeszcze nie skorzystalem z zadnego rabatu:)
    Chcoiaz program rabatowy nalezy do jednych z najlepszych. Zawsze sie
    okazywalo, ze w sklepach gdzie sa rabty ceny sa tak wysokie, ze korzystniej
    kupic obok bez rabatu...

    Pozdrawiam,
    Marcin