  • Data: 2020-09-28 13:18:15
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> A typ konta zmieniasz?

    Porównałem te konta i za zmianą przemawiają:
    - bezwarunkowa bezkosztowość:
    - środki przeznaczone na utrzymanie dotychczas bezkosztowości mogą
    kiedyś się przydać do utrzymania bezkosztowości jakiegoś innego konta,
    - brak zawracania głowy z wyrabianiem zakupów,
    - kilka darmowych przelewów Express (w Citi Priority nie ma).
    Przeciw zmianie:
    - tylko 4 wypłaty darmowe z obcych bankomatów (ja rozumiem, że nie na
    osobę a na konto)
    - sowita opłata za obsługę kasową w banku (raz korzystałem, ale w sumie
    chyba się obejdzie).

    > a żeby do banku sklecić "proszę o zmianę typu konta na >>nowe citi konto<<" to
    brakuje?

    A to trzeba pisać?
    Jak wszedłem w konto to znalazłem miejsce prowadzące do zmiany typu
    konta, ale jak kliknąłem to pojawił się następny widok z listą typów
    kont do wyboru, ale wszystko 'na szaro' i z kręcącym się kółeczkiem "się
    pracuje".
    Jedyne co zadziałało to zamknięcie okna.

    > euro jak i PLN na 0% mają rachunki - uwaga, byle nie w citku, tam jest opłata za
    trzymanie ponad 10k euro!

    Przy okazji wczytywania się w TPiO taki wniosek:
    Szkoda, że nie otworzyłem konta w euro miesiąc temu - nadal bezpłatne
    nawet ponad 10k. Wtedy zmiana typu konta powodowała by też wpadniecie w
    te limity - byłby argument aby nie zmieniać.
    Czyli oni mają taką politykę, że w miarę możliwości, co klient dostał to
    może zachować (tak ja to interpretuję).

    Na razie założyłeś, że skoro dali Ci rok darmowo to nie zmieniasz.
    A może jak będziesz chciał zmienić za rok to oferta CitiKonta się
    pogorszy tak jak pogorszyła się konta euro, a jak zmienisz teraz to
    zachowasz to co dostałeś?

    Ale to Ty jesteś ekspertem od banków. Dla mnie te TPiO są pierwsze jakie
    czytam od co najmniej 3 lat.

    Przy okazji takie info (sukces).
    Zadzwonili do mnie z Citi - czy wiem, że jest program poleceń i jak
    kogoś polecę i oni dadzą mu kartę to coś tam dostanę.
    Ja na to, że polecić mógłbym tylko żonę, ale karty jej nie dacie bo się
    rozbije na papierach bo wy całym sercem nie lubicie sp.j.
    Pani, że mają ofertę karty darmowej (limit 5k) i bez dokumentów (ale
    chyba poza tym programem poleceń - w sumie nie jestem pewien). Coś tam.. BP.
    Wychodzi na to, że się udało, czym mnie zadziwili :)

    A studiując te TPiO odkryłem, że chyba!! dla mojej Simply Citi karta
    dodatkowa jest gratis (albo była by gratis, gdybym ją od razu wziął) bo
    nie wiem, czy "dla kart wydanych w terminie..." dotyczy karty głównej
    czy dodatkowej.

    Teraz się zastanawiam czy:
    - w jednym banku można mieć kilka KK (nigdy nie miałem),
    - jeśli tak to czy załatwiać też sobie tę coś tam BP skoro darmowa to
    lepiej mieć niż nie mieć :)
    P.G.