  • Data: 2020-10-03 00:01:17
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, September 28, 2020 at 4:17:11 PM UTC+4, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    - czyli na liście w ST, a jeszcze lepiej kupując walutę - czy te kursy są prawdziwe.

    > Wyklikałem zmianę typu konta.
    > Napisało mi, że w ciągu 4 dni uporają się z wykonaniem tego zadania
    > (przysłali mi też maila z podziękowaniem za złożenie dyspozycji).
    >
    > Się zacząłem zastanawiać, czy wszystkie ustawienia (np. automatyczna
    > spłata KK) zostaną zachowane.
    > P.G.

    Daj proszę znać czy te kursy dla nowego Citi Konta są faktycznie jak w reklamie. Ja
    niestety w dalszym ciągu nie mogę skorzystać z Citi Kantor, bo nie widnieje w
    portfelu mój rachunek PLN... Widzę tylko pozostałe konta walutowe. Podobno jest jakiś
    problem techniczny z tym dla rachunków o statusie nierezydent :(