  • Data: 2020-10-05 12:46:25
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-03 o 00:01, Stiwi pisze:

    > Daj proszę znać czy te kursy dla nowego Citi Konta są faktycznie jak w reklamie. Ja
    niestety w dalszym ciągu nie mogę skorzystać z Citi Kantor, bo nie widnieje w
    portfelu mój rachunek PLN... Widzę tylko pozostałe konta walutowe. Podobno jest jakiś
    problem techniczny z tym dla rachunków o statusie nierezydent :(

    Moje Citi-priority zmieniło się w Citi-konto.
    Na moje oko (z taką dokładnością z jaką ja to oceniam) to warunki w
    Kantorze są takie same jak były przed zmianą konta.

    Sprawdziłem przed chwilką kursy dla Euro: 4,4867 / 4,5090
    Różnica 2,23 gr.
    To może jednak trochę mniej bo wydaje mi się, że poprzednio było coś
    rzędu 2,4...2,5gr.

    Ale ponieważ nie mam dokładnych danych w funkcji czasu to może to są te
    same warunki tylko jakieś fluktuacje.

    Jak sprawdziłem dzisiaj w nocy (koło północy - czyli niby już w
    tygodniu, kiedy to działa) to różnica była coś koło 6gr - czyli nie jest
    stała - czyli niewiele można być pewnym nie mając wglądu w Kantory w obu
    kontach w tym samym momencie.

    Nie wiem jaka była oferta w reklamie i nie chcę mi się szukać.

    Mam za to jakieś problemy z logowaniem (używam Opery). Mam 3 różne linki
    z których wchodziłem do citi i z każdego mogłem się zalogować.
    Teraz działa mi tylko jeden - bezpośrednio otwierający okienko logowania.
    Pozostałe otwierające stronę Citi nie działają - mogę z prawej strony
    wybrać zaloguj, pojawia się wybór 4 różnych logowań, ale kliknięcie w
    wybrane nie ma żadnego efektu. Nigdy wcześniej nie zauważyłem takich
    problemów z citi.
    P.G.