  • Data: 2005-02-09 21:13:00
    Temat: Re: Certyfikaty Elektroniczne<przydługie)
    Od: "Robert" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol (news:cudu8o$mvc$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
    > Czegos mi tutaj zabraklo. Nie moge szyfrowac swoim publicznym, bo on jest
    > publiczny i kazdy moze to zrobic, wiec nie ma gwarancji, ze to ja
    > szyfrowalem.
    > Albo nic nie zrozumialem.
    > Bartol

    Nie zrozumiałeś...to trochę zagmatwane. Innej drogi nie ma- miałem tu na
    myśli, że jak zaszyfrujesz publicznym, to tylko sparowanym prywatnym
    odszyfrujesz. W ten sposób upewniasz się że wiadomość dotrze do
    odpowiedniego odbiorcy. Podpisz dokument dodatkowo kwalifikowanym - a
    odbiorca będzie miał pewność, że ty - to ty.

    R.