eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów › Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów
  • Data: 2020-08-11 14:15:03
    Temat: Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Aug 2020 04:29:20 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Pytam Ciebie, boś tą sensację tu zapodał.
    > Która od razu wyglądała na kretynizm - nie chce mieć ko
    > mórki, ale jednak musi ją mieć.

    Serio uważasz mnie za adwokata WC, który będzie tłumaczył czemu WC
    nie chce komórki a jednak musi? Błagam, nie. Na YT jest kilkaset
    odcinków jego programu, posłuchaj je to się dowiesz. W co drugim
    opowiada czemu nie chce komórki, ile razy walczył z bankiem żeby nie
    uzależniał działania usługi od komórki itp.

    --
    Marek