eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów › Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów
  • Data: 2020-08-13 11:50:51
    Temat: Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2020 01:50:22 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:

    > Usługi sms/voice realizuje się od dawna przez Internet,
    > telefon/modem/karta sim nie są potrzebne.

    Pytałem o to - dasz jakieś wskazówki, jak tego używać?
    Bo może było tak, że dawniej realizowane były przez internet, ale z racji nadużyć
    zostało to zlikwidowane?

    Wysyłanie SMS na pewno było, pewnie też jest.
    W orange miałem odbieranie MMS, ale czy było odbieranie SMS to nie wiem.
    A voice? Hmmm, niby skype-outem można zadzwonić na komórkę, ale czy o to chodzi?