eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów › Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów
  • Data: 2020-08-12 16:27:36
    Temat: Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > I w jakich to "egzotycznych" miejscach robi te przelewy (niby podróżnik)? Tzn.
    takich, że jest tzw. internet, a nie ma możliwości odbioru SMSa (inna sprawa, że
    słyszałem historię, że podobno w obwodzie kaliningradzkim SMSy

    Są takie miejsca, wcale nie szczególnie egzotyczne. Np. na wiosce w
    Polsce, szczególnie jeśli w terenie pofalowanym/zalesionym często nie ma
    zasięgu GSM, a jest internet stacjonarny doprowadzony wraz z telefonem
    stacjonarnym kablem miedzianym przez TPSA (Orange) typu neostrada lub
    inna współczesna odmiana tego typu usługi.