  • Data: 2020-07-06 08:41:47
    Temat: Re: Blokada na przelewy podatkowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" 5f020451$0$519$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ważne ile - ważne, że wpływy też są nieregularne i

    ['Nie ważne', ale 'nieregularne'? -- dziwne zasady]

    > najczęściej nie wtedy kiedy podatek.
    > Jak w płynności może pomóc tarcza (piszę tylko o sobie) jak zwolnienie z ZUS i
    pożyczka z PUP to raptem w sumie

    PFR itd. -- nie brałeś? Nie masz pracowników?
    Więc i podatków za pracowników nie płacisz, i ZUSu...
    Za 3 miesiące ZUS u Ciebie samego to 5kpln?...
    Zdrowotnej nie odliczas od PITu?

    > jakieś 10tys a bieżących stałych wydatków jest kilka tys. a obrót zanikł.

    Nie jest aby tak, że podatki są skorelowane z ,,obrotami''?
    Zaś VAT płacisz tylko od dodanej -- zgodnie z definicją?
    Czyli bez obrotów [ciał niebieskich ptaków?] VATu nie płacisz?
    [zaś budując w mieszkaniówce mniej płacisz, niż otrzymujesz?...]

    BTW -- co to 'obroty'?
    - przychody wykazane w KPiR
    czy
    - netto (bądź brutto) wykazane w rejestrach VAT?

    > Jakby co miesiąc dawali 10tys to bym jakoś płynniej miał :-)

    Mnie też by przydało się tyle... Kiedyś tyle miałem dziennie...
    [qpiłbym dom z wentylacją nad wodą... i smartfon z DF GNSS...
    i może nawet akumulator do Fujitsu-Siemensa...]

    --