  • Data: 2020-06-29 17:59:35
    Temat: Re: Blokada na przelewy podatkowe
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Po zasileniu konta i dokonaniu wszystkich przelewów
    > z datą przyszłą i blokadą środków widzę ile mi zostaje
    > po każdej takiej operacji - moge planować co zapłacić, jeśli na jakiś

    Tu należy jeszcze dość mocno podkreślić jedną rzecz. Ludzie
    nieprowadzący DG nie zdają sobie sprawy o ile *trudniejsze* jest
    planowanie w takim przypadku.[1]
    Gdy etatowiec dostaje przelew - to z grubsza to są jego pieniądze, może
    je wydać co do złotówki.
    Gdy prowadzący DG dostaje pieniądze - moze się okazać że z
    przychodzącego przelewu może 1/3 jest 'jego' i może je wydać. W tym
    momencie bank może mu pomóc za pomocą blokad, albo trzeba posiłkować się
    arkuszem kalkulacyjnym :)

    KJ
    [1] - tak, ja też przed założeniem dg nie zdawałem sobie z tego sprawy.