  • 1. Data: 2020-11-16 22:43:59
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    GSM milczy -- może bankierzy spuszczą parę ze swych ust...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5fb287b9$0$6351$6...@n...neostrada.pl

    > Note[re-dame]9pro i M[jak miłość]21[wieku] -- który ma jakie ,,zalety''?...

    > Z mej białkowej pamięci wspominając:

    > M21 N9P

    > 4GB kontra 6GB
    > Amoled kontra IPS
    > 6.4" kontra 6.67"
    > GG3 kontra GG5
    > UFS2.1
    > SIM+SIM+SD
    + 6Ah kontra 5Ah
    + 10nm kontra 8nm
    + ExyNos9611 kontra SD720G
    > ponoć energii starcza w obu na tyle samo gAdzin

    + https://www.x-kom.pl/p/566366-smartfon-telefon-xiaom
    i-redmi-note-9-pro-6-64gb-grey.html
    > https://www.x-kom.pl/p/557640-smartfon-telefon-samsu
    ng-galaxy-m21-sm-m215f-blue.html

    > -50pln kontra niby_100hpln_na_kolejne_zakupy

    Niby dają 1hpln w bonie, ale trzeba by u nich qpić coś
    w broku za 3hpln, by odnieść [ciekawe, dokąd?] ko_rzyść...

    > -=-

    > Czy 4GB to teraz mało?
    > Grać nie będę.
    > Na szybkim ładowaniu mi [Mi zależy?] nie zależy.

    > Czy GG3 szybko potłucze się?
    > Asus Max miał GG4 -- nie potłukł się, lecz zdechł...
    + [jakby co -- może oderwę GG4 z Asusa i przEkleję do
    > M21... tylko... coby nie podrapać przy zrywaniu...]

    > Aby było jasne -- nie potrzebuję smartfonu, ale banki potrzebują... ;)
    > [bez aplikacji banki raczej ;) nie chcą dawać wisienek...]

    > Wszelkie uwagi [zwłaszcza: głupie, obraźliwe, wulgarne itp. -- nawet
    > luźno powiązane z mymi roz_terka_mi] są mile widziane przeze mnie...
    > [oby szybko -- czas to: chf, eur, pln, usd itd...]

    > -=-

    > Wolałbym SD875, ;) ale na razie jego indeks cenowy jest dla mnie jakby za wysoki...
    [SD875 jeszcze nie wykluł się z jaja?... tak być może, ale marzenia niewiele
    kosztują...
    DFGNSS potrzebny mi do trafiania w stosowne drzwi -- bez tego nieraz sięgam za klamkę
    tylnych, zamiast przednich... kluczykiem do stacyjki łatwiej trafić... dłubanie w
    nosie
    (jak wiadomo -- w nosie przebywa litera prawa odarta ze swego ducha) jest
    łatwiejsze...
    same ko_rzyści...]

    -=-

    Do czego to doperegrynowało?! -- tani smartfon kosztuje niemal tałzena!!!
    [chlip, chlip... taka oto nacja pana Eregryna...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-11-17 02:39:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5fb2f2ee$0$6348$6...@n...neostrada.pl

    >+ 4GB kontra 6GB 4GB
    >+ Amoled kontra IPS IPS
    >+ 6.4" kontra 6.67" 6.53"
    >+ GG3 kontra GG5 GG3
    ++ UFS2.1 UFS2.1 eMMC 5.1
    >+ 6Ah kontra 5Ah 5Ah
    >+ 10nm kontra 8nm 12nm
    >+ ExyNos9611 kontra SD720G MediaTek MT6769T Helio G80

> [...]

    Może iść na:
    https://www.x-kom.pl/p/575293-smartfon-telefon-xiaom
    i-redmi-9-4-64gb-sunset-purple.html
    całość? -- za 589pln... DesperacYja ma sięga Prakticki... (Zenitu w NRD)

    -=-

    [zastanawiając się nad dylematem: ,,dlaczego nie
    jestem bogaty?'' -- obarczam winą brak pieniędzy...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2020-11-25 02:11:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5fb2f2ee$0$6348$6...@n...neostrada.pl

    > + https://www.x-kom.pl/p/566366-smartfon-telefon-xiaom
    i-redmi-note-9-pro-6-64gb-grey.html

    W x-kom kupiłem Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/64 za 854.05 pln
    (wraz z gratisową dostawą -- **bardzo** szybką) bez bonu itp...
    Polecam obsługę w x-kom.

    Teraz wiem, że mało, ale 6GB na razie wystarczy...

    Już nie jestem pewien tego, że mi nie zależy...

> [...]
    > (jak wiadomo -- w nosie przebywa litera prawa odarta ze
    > swego ducha) jest łatwiejsze... same ko_rzyści...]

    https://www.qualcomm.com/media/documents/files/qualc
    omm-snapdragon-720g-mobile-platform-product-brief.pd
    - SnapDragon 720G, ale:
    - brak Galileo
    - nie dostrzegam DF
    - nie nagrywa rozmów telefonicznych
    (trochę kłopotliwe, gdy pytam w aptece o cenę...)
    - 232.77 grama z: dwiema SIMkami, kartą mikroSD
    i założonym kejsem dostarczonym z telefonem
    [bateria naładowana w 75% -- energia chyba też coś waży?...]
    - czytnik linii papilarnych pracuje szybko i poprawnie
    [nie zdjąłem odcisków palców nóg]
    - rozpoznawanie twarzy pracuje szybko i poprawnie
    (wystarczy mignięcie -- zasłaniam kartką kamerkę
    i odsłaniam na chwilę tak krótką, jak zdołam...)
    - wybudzenie po podniesieniu jest takie sobie, bo
    przeszkadza we wkładaniu do kieszeni
    - pilot IR taki sobie, ale może popracuję nad nim...
    (klimatyzatora nie rusza; radio co najwyżej włącza
    i wyłącza; telewizor niby obsługuje, ale trzeba
    wymaga dobrego celowania...)
    - wygląda bardzo przyjemnie i jest wygodny
    (jest łatwy w obsłudze tak od strony sprzętu, jak i oprogramowania)

    W Asusie Maxie popsuł się włącznik -- w RN9P nie trzeba w ogóle używać
    włącznika... (gaszę tapnięciem w ekran; wybudzam różnie, ale bez włącznika)
    Regulacja głośności też może obywać się bez mechanicznych mikrosłiczy...

    RN9P bez kejsu jest o ~1mm węższy od Maxa, ale dłuższy o kilka
    mm, co trochę smuci... Z kejsem jest jeszcze większy.

    Kamerki wystają z tyłu na zbyt wiele -- przyjemne to nie jest.
    (poza kejs nie wystają, bo kejs ma wystający kołnierzyk...)

    I na Allegro, i na AliExpress można znaleźć dziesiątki różnych
    ochraniaczy, w tym pancerne, choć RN9P ma GG5 po obu stronach...
    (Samsung nawet na przód żałował GG4)

    Nie wiem, jak sprawdzić: BT5, NFC i VoLTE.
    LTE ponoć może chadzać naraz na obu SIMkach -- za jakiś czas to sprawdzę...

    Przy pochmurnym niebie (ważny jest też chwilowy układ satelitów)
    GNSS fiksuje na środku parterowego mieszkania, nad którym jest
    kilka (nie jestem mocny w liczeniu -- 4 lub 5) kondygnacji
    i dookoła którego są bloki... W zestawieniu z Asusem to coś
    szokująco dobrego!!! Teoretycznie wyliczył błąd w środku
    mieszkania na 17 metrów, ale w istocie nie mylił się
    więcej niż o 20 metrów, jeśli wierzyć mapom...

    Na ostatniej kondygnacji (tylko dach itp. nad głową) potrafi
    pokazywać z rzeczywistą dokładnością jednego metra i jak do
    tej pory nie błądził tu dalej niż na 10 metrów.

    Można mieć na ekranie kilka programów naraz (chyba trzy) ale
    nie każdy program umie bawić się w taki sposób...

    Niektóre aplikacje można klonować.

    -=-

    Dziwi brak Galileo, ale chyba na razie Galileo w smartfonach
    pozbawionych DF jest jedynie ozdobą...

    -=-

    Android 10, MIUI (po aktualizacji) 12.

    --