  • 1. Data: 2020-11-17 03:12:11
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "netx" 5fb3082b$0$551$6...@n...neostrada.pl

    > Mnie trochę osłabiło do Xiaomi to:
    > https://www.dobreprogramy.pl/Xiaomi-szpieguje-wlasci
    cieli-smartfonow-Pojawily-sie-powazne-oskarzenia,New
    s,107705.html

    Znam te oskarżenia... Ale czy mnie zależy na prywatności?
    Nie ukrywam się... Nie jestem osobą publiczną, nie jestem
    ważnym dla kogokolwiek...

    > Poza tym słyszałem że Xiaomi nie daje już w systemie nagrywania rozmów - co dla
    mnie było ciekawą funkcją.

    Ponoć Android nie daje -- nie Xiaomi; jak jest -- nie wiem.

    Miałem Asusa Maxa z Androidem 6 -- nagrywał bezproblemowo
    a jakość rozmów była bardzo dobra! Dookoła mogło być głośno
    tak, że niewiele słyszałem poza tym hałasem, ale i mój
    rozmówca nie słyszał żadnego szumu, i nagranie było czyste...

    Teraz mam zwykły telefon za kilka dych -- nagrywa bezproblemowo...
    (ale raczej ;) szumu nie redukuje)

    > Także ja wziąłbym Samsunga,

    M21 nagrywa? Ktoś to ma? -- może potwoetdzić?

    Dzięki za podpowiedź!

    --