  • 1. Data: 2020-11-13 11:17:09
    Temat: Kantor Aliora - logowanie, apka mobilna
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    1. Automat białkowy Kantoru napisał mi, że logowanie do ST tylko z hasłem maskowanym.
    Ja wiem, że to nieprawda. A Wy?

    2. Apka mi się wywala, gdy klikam na skrót transakcji wymiany, ale nie wywala się
    dla skrótu przelewu (mam takie trzy - tyle się mieści oprócz skrótu do przelewu - i w
    dodatku z identycznym opisem). U Was działa?

    witrak()

  • 2. Data: 2020-11-13 11:26:09
    Temat: Re: Kantor Aliora - logowanie, apka mobilna
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > 1. Automat białkowy Kantoru napisał mi, że logowanie do ST tylko z hasłem
    maskowanym. Ja wiem, że to nieprawda. A Wy?

    JA do dziś byłem przekonany, że tylko maskowane.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-11-13 12:35:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    maskowanym. Ja wiem, że to nieprawda. A Wy?

    > JA do dziś byłem przekonany, że tylko maskowane.

    Inna sprawa, że zmieniłem sobie haslo, ustawilem niemaskowane i po paru
    próbach zalogowania mam zablokowany dostęp (jako że używam keepass,
    raczej wątpię, zebym źle wprowadzał).

    i wisze sobie już 12 minutę na telefonie...

    KJ

  • 4. Data: 2020-11-13 12:42:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 13 listopada 2020 11:27:05 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    maskowanym. Ja wiem, że to nieprawda. A Wy?

    > JA do dziś byłem przekonany, że tylko maskowane.

    Ja też - a już się odprzekonałeś?
    "Dotychczas tak było, ale teraz mamy komputer" ;>
    Popatrz, mało kto pomyślał, że w nowym systemie umożliwią hasło niemaskowane.
    Choć właściwie to już sobie za bardzo nie przypominam tego starego systemu, więc
    przekonany nie jestem, czy było maskowane.
    Inna sprawa, że inne ST już mnie na tyle w maskowanym wyćwiczyły, że praktycznie nie
    robi mi prawie żadnej różnicy, czy jest maskowane czy nie.

    @witrak - pisz reklamację, że białkomaty kłamią - chociaż to alior, ci to zwykle mają
    klientów w d4, więc pewnie nawet nie przeproszą.

  • 5. Data: 2020-11-13 12:47:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 13 listopada 2020 12:40:06 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

> [...]
    > raczej wątpię, zebym źle wprowadzał).
    >
    > i wisze sobie już 12 minutę na telefonie...

    O, to dobrze, że ostrzegasz, bo mnie też kusiło (mimo buńczucznych twierdzeń, że mi
    to już wisi ;)

    No i przypomniała mi się historia ostatnia z citka, jak to chciałem pomóc mamie w
    odblokowaniu hasła i dla poznania procedury (pomagać trzeba było przez telefon) sam
    sobie hasło zmieniłem (a oczywiście musiało być tak, że robiłem to jak jakieś
    problemy z ST mieli).
    Potem chcę zmienić na poprzednie - i zonk, wypisuje: "już miałeś to hasło, nie wolno
    mieć tego samego!".
    Męczyłem się jakiś czas, już myślałem o likwidacji profilu (bo mamie właśnie to
    dopiero pomogło), ale w końcu przyszedł mi genialny pomysł, żeby napisać do citka - i
    trafił się tam kumaty białkomat (choć kumaty mógł być tylko dzięki innemu
    białkomatowi, który wcześniej pomyślał, jak to pisał - choć kto wie, może to ten sam
    egzemplarz - jeśli tak, podwójne dzięki ;) co odpisał, że system pamięta tylko jedno
    "poprzednie" hasło - i wystarczy zmienić na jeszcze inne, żeby potem móc zmienić na
    pierwotne - i zadziałało :)

  • 6. Data: 2020-11-13 14:49:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, witrak().
    On 13.11.2020 11:17 you wrote:

    > 1. Automat bia=C5=82kowy Kantoru napisa=C5=82 mi, =C5=BCe logowanie
    > do ST t= ylko z has=C5=82em maskowanym. Ja wiem, =C5=BCe to
    > nieprawda. A Wy? 2. Apka mi si=C4=99 wywala, gdy klikam na
    > skr=C3=B3t transakcji wymiany, a= le nie wywala si=C4=99 dla
    > skr=C3=B3tu przelewu (mam takie trzy - tyle si= =C4=99 mie=C5=9Bci
    > opr=C3=B3cz skr=C3=B3tu do przelewu - i w dodatku z iden= tycznym
    > opisem). U Was dzia=C5=82a?

    U mnie działa.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2020-11-13 17:27:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Friday, November 13, 2020 at 12:40:06 PM UTC+1, Kamil Jońca wrote:
    [...]
    > i wisze sobie już 12 minutę na telefonie...

    Hm, narzekać można dopiero po pół godzinie ;-)

    > --
    > http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html

    Prowadzi do "http://www.s8powazkowska-modlinska.pl/stop_stopnop.
    pl_o_nas.html"
    i daje 404
    ???

    witrak()

  • 8. Data: 2020-11-13 18:03:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > On Friday, November 13, 2020 at 12:40:06 PM UTC+1, Kamil Jońca wrote:
    > [...]
    >>

    > Hm, narzekać można dopiero po pół godzinie ;-)

    Chyba tyle w sumie nie czekałem. Pani odblokowała mi dostęp i mogłem
    sobie ustawić hasło.
    I wszystko ślicznie działa.

    > Prowadzi do "http://www.s8powazkowska-modlinska.pl/stop_stopnop.
    pl_o_nas.html"
    > i daje 404

    Szkoda że przestali działać, bedę musiał usunąć.

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2020-11-14 10:54:00
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2020-11-13 o 11:17, witrak() pisze:
> [...]
    dla skrótu przelewu (mam takie trzy - tyle się mieści oprócz skrótu do przelewu - i w
    dodatku z identycznym opisem). U Was działa?

    ja tak mialem (inny rodzaj niz zwykle) gdy zrobilem literówke w loginie
    nie bylo informacji ze uzytkownik nie istnieje tylko haslo inaczej
    wprowadzane niz sobie ustawilem

    m.