  • 1. Data: 2020-11-12 12:04:42
    Temat: send4.me
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Używał ktoś tego? Jestem ciekaw czy zadziałałoby na twisto.
    Jak rozumiem, to opiera sie na funkcjonalności MoneySend. To dlaczego
    taka możliwość nie jest powszechnie znana i używana, tylko musi się tym
    zajmować jakaś firma trzecia?

  • 2. Data: 2021-03-20 10:46:42
    Temat: Re: send4.me
    Od: kmnaniak <t...@t...pl>

    czwartek, 12 listopada 2020 o 12:04:45 UTC+1 pueblo napisał(a):
> [...]
    > Jak rozumiem, to opiera sie na funkcjonalności MoneySend. To dlaczego
    > taka możliwość nie jest powszechnie znana i używana, tylko musi się tym

    używałem i nawet spoko działa ale te ich 2-2,5% to nie jest jakaś rewelacja, problem
    był kiedy znajomy zza granicy chciał
    mi przesłać pieniądze, mimo że firma nie robi problemów to tamtejsze banki blokują
    nie wiadomo z jakiej przyczyny