  • 1. Data: 2020-11-14 06:34:19
    Temat: [Nest] Aplikacja mobilna.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
    będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 2. Data: 2020-11-14 13:46:57
    Temat: Re: [Nest] Aplikacja mobilna.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.11.2020 o 06:34, Kamil Jońca pisze:

    > Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
    > będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.
    > KJ

    przywróć poprzednią, zobacz czy działa zabroń wykonywania aktualizacji.
    dzięki rotowi zrób co potrzebujesz, usuń, wyłącz roota. Taki np adaway,
    po aktywowaniu pod rotem, już go potem nie potrzebuje.

    ToMasz

  • 3. Data: 2020-11-14 16:01:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> writes:

    > przywróć poprzednią, zobacz czy działa zabroń wykonywania

    Nie zadziała.
    > aktualizacji. dzięki rotowi zrób co potrzebujesz, usuń, wyłącz
    > roota. Taki np adaway, po aktywowaniu pod rotem, już go potem nie
    > potrzebuje.
    Prędzej zlikwiduję konto w Nescie.

    Taki mbank, ing czy inteligo działają.

    KJ

  • 4. Data: 2020-11-14 21:23:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 14 Nov 2020 06:34:19 +0100, w <8...@a...kjonca>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
    > będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.

    Magisk Manager -> Magisk Hide i tam ukryj magiska przed tą apką
    Daj znać czy działa.

  • 5. Data: 2020-11-14 21:25:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Magisk Manager -> Magisk Hide i tam ukryj magiska przed tą apką
    > Daj znać czy działa.

    Nie działa.
    KJ

  • 6. Data: 2020-11-14 22:15:18
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-11-14 13:46, ToMasz wrote:
    > przywróć poprzednią, zobacz czy działa zabroń wykonywania aktualizacji.
    > dzięki rotowi zrób co potrzebujesz, usuń, wyłącz roota. Taki np adaway,
    > po aktywowaniu pod rotem, już go potem nie potrzebuje.

    Nie zadziała, musi być najnowsza albo się nie połączy.

  • 7. Data: 2020-11-14 22:19:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-11-14 16:01, Kamil Jońca wrote:
    > Prędzej zlikwiduję konto w Nescie.

    Przeniosłem się do nich pare lat temu z PKO bo mieli fajne lokaty, nie
    kasowali za konto, ale to jednak wyrób bankopodobny a nie bank.

    Parę różnych spraw, ale jak mi w historii operacji przestało pokazywać
    co ~20 pozycję (na komórce i na www) mimo zachowania (mam nadzieję)
    prawidłowego salda to się poddałem i trzymam tam tylko jakieś drobne.

  • 8. Data: 2020-11-15 00:04:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 14 Nov 2020 21:25:30 +0100, w <8...@a...kjonca>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie działa.
    > KJ

    A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

  • 9. Data: 2020-11-15 15:30:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

    Miałem.

    KJ

    PS. czytaj maile :)

  • 10. Data: 2020-11-15 19:19:17

    Sun, 15 Nov 2020 15:30:14 +0100, w <8...@a...kjonca>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Miałem.
    > PS. czytaj maile :)

    Ano widzę, że rozwiązane.

    I nie da się wykryć teraz Magiska, apki mają dostęp tylko do nazw apek, no i
    niektóre rozpoznają standardowe nazwy :)

    PS. To dotyczy też chyba VW Banku i jego apki.