  • 21. Data: 2003-08-28 18:15:36
    Temat: Re: Proste ominiecie limitu gotowkowego KK ?
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bikjqg$94a$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy Twoja KK pozwala na dokonywanie przelewów z rachunku karty?

    O ile wiem to KK Citi nie ma takiej mozliwosci, a szkoda. Uprosciloby to
    cala sprawe.No ale to juz bylyby dwie uslugi w jednej - KK i pozyczka
    odnawialna :)
    --
    lex

  • 22. Data: 2003-08-28 18:17:05
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "BANKIER" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > .........i dla tego trzeba iść do hipermarketu , stanąć w kolejce i tam
    > poszukać kilku bardziej rozgarniętych ludzi ( żeby zrozumieli o co chodzi
    bo
    > wiesz, jak człowiek nie rozumie to jest podejżliwy:))) - ZAKUPÓW
    SPOŻYWCZYCH
    > RACZEJ SIE NIE ZWRACA a i z gwarancją nie ma problemu.

    Fakt, tym niemniej zwykle chodzi o rowne kwoty, a rzadko komu wychodzi
    taka kwota w markecie do zaplacenia. Chyba, ze mamy drobne :)
    --
    lex

  • 23. Data: 2003-08-28 18:18:19
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No to sie cieszyć i korzystać :>

    A moze zrobimy liste sklepow, gdzie zwroty dostaje sie w gotowce? :-))
    --
    lex

  • 24. Data: 2003-08-28 18:19:49
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > po pierwsze wątpie że sklep uzna zwrot towaru "strasznie drogiego sprzętu"
    > na twoje widzi-mi-się

    kazdy towar mozna zwrocic. bylo przeciez cos takiego jak zwrot w ciagu
    3 dni, bo "costam". moze sie okazac ze zonie nie pasuje do wystroju pokoju,
    rower jest za duzy na syna, albo szafa nie miesci sie w drzwiach :)
    --
    lex

  • 25. Data: 2003-08-28 18:59:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bilh3p$2mdc$...@n...ipartners.pl,
    Leszek A. Szczepanowski <t...@p...pl>:
    > Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > kazdy towar mozna zwrocic
    nie

    > bylo przeciez cos takiego jak zwrot w ciagu
    > 3 dni, bo "costam". moze sie okazac ze zonie nie pasuje do wystroju
    bylo, bylo... ale kiedy to bylo?

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 26. Data: 2003-08-29 05:40:59
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > kazdy towar mozna zwrocic.

    jasne, w ciągu 14 dni - Warunek - towar jest kupiony u przedstawiciela
    handlowego, za pomocą internetu, telefonicznie, w formie wysyłkowej.

    pozdr
    david