  • 1. Data: 2003-08-27 16:34:19
    Temat: KK mbanku - pytanie - symulacja
    Od: "Rafal Urbanelis" <u...@N...gazeta.pl>

    witam grupe,
    mam pytanie dot. KK VG mbanku.

    zalozmy ze kupilem towarow za 1000 PLN w na poczatku I okresu rozliczeniowego.
    po 54 dniach zaplacilem 500 PLN
    w kolejnym miesiacu 250 PLN
    w kolejnym reszte
    mozna zalozyc ze moj cykl :-) zayczna sie 5 dnia miesiaca.

    czy mozecie napisac mi jakie odsetki i od ktorych kwot zostana mi naliczone?
    (zarowno po I jak i po II okresie rozliczeniowym)

    poprosze o lopatologiczne wyjasnienie.

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 2. Data: 2003-08-27 20:36:49
    Temat: Re: KK mbanku - pytanie - symulacja
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Rafal Urbanelis <u...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]

    > czy mozecie napisac mi jakie odsetki i od ktorych kwot zostana mi naliczone?
    > (zarowno po I jak i po II okresie rozliczeniowym)

    Nie ma znaczenia w jakim okresie.

    Zapłacisz odsetki od salda 1000zł za okres 54 dni, potem od 500+odsetki
    poprzednie za 31 dni i potem od 250+odsetki poprzednie za 31 dni.
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-08-27 21:08:02
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Zapłacisz odsetki od salda 1000zł za okres 54 dni, potem od 500+odsetki
    > poprzednie za 31 dni i potem od 250+odsetki poprzednie za 31 dni.

    ale jak to jest ze pracownicy mBanku twierdza co innego.
    sprawdzalem 3 zrodla:
    1) mCzat
    2) mLinia
    3) forum mBanku - odpowiedz Pani Asi. (link gdzies mi sie zawieruszyl - ale
    jak trzeba - znajde)

    wszystkie 3 zrodla mowia ze najpierw zaplace:
    za niesplacone 500 PLN za 54 dni
    potem analogicznie

    czy to mozliwe zeby mBank byl AZ TAK niekompetentny?!
    nie chce mi sie az wierzyc w to.

    czy mozemy rozszerzyc ta dyskusje i jednoznacznie stwierdzic (najlepiej z
    przykladami) - jak jest?!

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 4. Data: 2003-08-27 21:21:05
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy to mozliwe zeby mBank byl AZ TAK niekompetentny?!
    > nie chce mi sie az wierzyc w to.

    ostatnimi czasy nawet pretorianie wygineli :-)) a poniewaz mozesz ich
    niepamietac - to byli to tacy fanatycy tegoz banku ze az pisywali wiersze
    milosne do tey instytucji :-)))

  • 5. Data: 2003-08-27 21:36:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bij6nu$2pi$...@n...onet.pl,
    Rafal Urbanelis <n...@o...pl>:
> [...]
    > 1) mCzat
    > 2) mLinia
    > 3) forum mBanku - odpowiedz Pani Asi. (link gdzies mi sie zawieruszyl

    O ten link chodzi?
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=704
    83&t=69783&v=t
    Dopiero podawalem :)

    > wszystkie 3 zrodla mowia ze najpierw zaplace:
    > za niesplacone 500 PLN za 54 dni
    > potem analogicznie

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html#X

    1

    Z tytułu dokonanych transakcji mBank nalicza odsetki od transakcji:

    1. bezgotówkowych - *****za każdy dzień pocz?wszy od daty dokonania
    transakcji do dnia spłaty zadłużenia*****, z zastrzeżeniem że odsetki nie s?
    naliczane, je?li saldo zadłużenia zostanie spłacone w cało?ci przed upływem
    terminu spłaty okre?lonego na wyci?gu;

    zwracam uwage na fragment miedzy gwiazdkami

    czyli Adama Płaszczycy wariant 2 :)

    ale finansowo wychodzi na to samo

    > czy to mozliwe zeby mBank byl AZ TAK niekompetentny?!
    > nie chce mi sie az wierzyc w to.

    Tez kiedys nie wierzylem ;)

    > czy mozemy rozszerzyc ta dyskusje i jednoznacznie stwierdzic
    > (najlepiej z przykladami) - jak jest?!

    Trzeba by przeprowadzic test. A jesli niezgodnie z regulaminem za malo
    nalicza - reklamowac ;)))

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 6. Data: 2003-08-27 21:40:18
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

    > 3) forum mBanku - odpowiedz Pani Asi. (link gdzies mi sie zawieruszyl - ale
    > jak trzeba - znajde)

    4) http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=822
    29&t=82182&v=t

  • 7. Data: 2003-08-27 21:53:42
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    1...@n...onet.pl,
    Użytkownik <n...@p...onet.pl>:

    > 4) http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=822
    29&t=82182&v=t

    To ma byc ta Pani Asia? ;)

    Poza tym ta wypowiedź nie jest kryształowo jasna.

    Ale dalej w tym samym watku wszystko w zasadzie jest wyjasnione - sam
    pytajacy doszedl do odpowiedzi czytajac uwaznie regulamin.

  • 8. Data: 2003-08-28 08:52:49
    Od: "Rafal Urbanelis" <u...@N...gazeta.pl>

    Krab <k...@h...pl> napisał(a):

    > ostatnimi czasy nawet pretorianie wygineli :-)) a poniewaz mozesz ich
    > niepamietac - to byli to tacy fanatycy tegoz banku ze az pisywali wiersze
    > milosne do tey instytucji :-)))

    no ale juz nawet Pan Wojtek Bolanowski mowi, ze ODSETKI TYLKO OD TEGO CO
    ZOSTALO.
    teraz to juz bardziej jestem w stanie uwierzyc, ze maja blednie napisany
    regulamin.
    tzn. regulamin jest bardziej restrykcyjny niz rzeczywistosc.
    czy ktos probowal jak to jest?
    bede wdzieczny za odpowiedzi z przykladami...

    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 9. Data: 2003-08-28 09:03:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bikft1$n48$...@i...gazeta.pl,
    Rafal Urbanelis <u...@N...gazeta.pl>:

    > no ale juz nawet Pan Wojtek Bolanowski mowi, ze ODSETKI TYLKO OD TEGO
    > CO ZOSTALO.

    "nawet"?
    WB nie jest ekspertem od KK, pracuje w zupelnie innej dzialce.
    Zreszta nie ukrywa tego (i slusznie!) - pamietam, ze tak moze z rok temu to
    Forumowicze tlumaczyli WB, jak w ogole dziala KK.

  • 10. Data: 2003-08-28 09:15:14
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > no ale juz nawet Pan Wojtek Bolanowski mowi, ze ODSETKI TYLKO OD TEGO CO
    > ZOSTALO.

    Zgadza sie, pozniej odsetki sa tylko od tego co zostalo.

    jeszcze maly przyklad
    zadluzenie w momencie generowania wyciagu 1000zl (wykonane 1 lipca)
    splacasz 900 (w terminie) 5 sierpnia (czyli nie splacasz calego zadluzenia).
    100 zostaje niesplacone

    ja to rozumiem tak
    placisz odsetki
    1) od 1 lipca do 28 lipca od kwoty 1000 zl
    2) od 28 lipca placisz juz tylko OD TEGO CO ZOSTALO, czyli od 100 zl

    Pan Wojtek wcale nie klamie. On mowi, tylko o p.2 , punkt 1 przemilcza.

    pozdrowienia
    MarcinP