  • 11. Data: 2003-08-28 07:03:03
    Temat: Re: Proste ominiecie limitu gotowkowego KK ?
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    > Gówno. Uznanie na kartę pójdzie.

    Nie zawsze - w Tesco (KEN W-wa) oddają pieniądze.

  • 12. Data: 2003-08-28 07:17:14
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Michał Witkowski <m...@t...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:biitec$1llu$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > Zrobia Ci zwrot na karte.

    tak. Mozna podlozyc debetowa i wyjac za 2 dni forse z bankomatu.

    D.

  • 13. Data: 2003-08-28 07:33:59
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <b...@w...nigdy.wiecej.spamu.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Gówno. Uznanie na kartę pójdzie.

    A może nie pójdzie :-)

    Ostatnio robiłem zwrot w MediaMarkt W-wa Górczewska i otrzymałem całą kwotę
    gotówką (500zł), gdy razem z paragonem pokazałaem im slipa stwierdzili, że
    nie jest im do niczego potrzebny.

    --
    AlekO

  • 14. Data: 2003-08-28 07:56:24
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <b...@w...nigdy.wiecej.spamu.pl>

    IMHO lepszą metodą ominięcia limitu, jest wybranie się do sklepu ze
    znajomym, który planuje duży, drogi zakup za gotówkę.
    Ty płacisz za jego zakupy kartą a w zamian dostajesz gotówkę od znajomego.

    --
    AlekO

  • 15. Data: 2003-08-28 09:25:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:
    > Nie zawsze - w Tesco (KEN W-wa) oddają pieniądze.

    No to sie cieszyć i korzystać :>
    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-08-28 09:59:44
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Leszek A. Szczepanowski <t...@p...pl> napisał(a):

    > Mam limit X zl, gotowkowy X/2 zl na KK.
    Czy to nie jest karta kredytowa Citi Banku?
    > Ale potrzebuje gotowki w ilosci X.
    > Jedyne co mi wpadlo do glowy, to isc do sklepu
    Czy chcesz aby ta gotówka była traktowana jako transakcja "bezgotówkowa " i
    była nioprocentowana w okresie GP?
    Wtedy pozostaje zapłacić kartą za zakupy innej osoby i dostać od niej gotówkę?
    Czy Twoja KK pozwala na dokonywanie przelewów z rachunku karty?
    Jeśli tak to przelej Cały limit na inne konto i wypłać w gotówce.Niestety
    zaciągasz wtedy kredyt i to oprocentowany.Jest jeszcze prowizja za przelew.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 17. Data: 2003-08-28 11:44:53
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Sklepy niektore przyjmuja wedlug wewnetrznych zasad i faktycznie
    > niektore/nieraz robia zwroty gotowkowe niezaleznie od sposobu platnosci. Ale
    > na ogol zwrot na karte.

    Kiedys tak mozna bylo wyciagnac pieniadze za zwrocony bilet z PKP, ale
    od jakiegos czasu na biletach kupowanych karta przystawiaja pieczotke
    informujaca o tej formie zaplaty. Wiec juz sie nie da dostac gotowki.

    Miko

  • 18. Data: 2003-08-28 14:56:05
    Od: "Tasmin" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bikjqg$94a$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy to nie jest karta kredytowa Citi Banku?

    Witam...
    Można, kilka razy już to przetestowałem, wyjąć kasę z KK w kasynie.
    Większość kasyn dopuszcza płatność kartą za żetony. Kupujemy tyle ile
    trzeba, idziemy "grać", po jakimś czasie (ja zazwyczaj stosowałem 30 minut)
    wracamy z tymi samymi żetonami do kasy i już - dostajemy gotówkę do łapki.
    Nie wiem, czy działa z każdą kartą, ale z moją (Visa Silver BZWBK) działa
    bez problemów. Metoda może troszkę bardziej skomplikowana niż sklep, ale za
    to można bez oglądania się na znajomych etc wyjąć nawet sporą kasę z limitu
    własnej karty

    Pozdrawiam serdecznie
    Tasmin

  • 19. Data: 2003-08-28 15:49:45
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Matovy wrote:

    > z kartą nie przejdzie - może kiedyś we wczesnym kapitaliźmie, ale teraz
    > nawet w małych sklepach nają podstawowe zasady dotyczące kart ;-)))

    To wtedy mówimy, że ta kredytówka którą płaciliśmy nam zginęła i dajemy
    debetówkę. Albo nic nie mówimy i od razu dajemy debetówkę. Zazwyczaj
    działa:-)

    pzdr

    Tomek

  • 20. Data: 2003-08-28 18:13:53
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Tasmin" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > to można bez oglądania się na znajomych etc wyjąć nawet sporą kasę z

    to rozwiazanie najbardziej mi sie chyba podoba :) nie angazujemy osob
    trzecich,
    nie musimy przekonywac nikogo do "przekretu" itd.
    sytuacja o ktorej napisalem nie jest czesta i na pewno rzadko sie zdarza.
    mnie akurat udalo sie przekonac kolege, ktory ma firme i POSa.
    jednak nie za darmo. "zaplacilem" mu za "towar", on mi oddal gotowke
    minus prowizja z transakcji. lepszy rydz niz nic.
    --
    lex