  • 81. Data: 2020-10-01 21:28:04
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > U wierzyciela jest. Jeden email z banku, i bedzie w skan zgody w banku

    W którym banku? "Wierzyciel" nie ma umowy z bankiem klienta.

    > No to oddadza po dwoch miesiacach, bo "to skomplikowana sprawa", albo
    > i nie oddadza :-)

    No właśnie.

    > A klient ... i tak przyjdzie, nie ma wyjscia :-)

    Jasne że bardzo wielu klientów ma różne wyjścia.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 82. Data: 2020-10-02 11:36:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kłaniają się zajęcia w niektórych bankach.
    Np. w Aliorze czy Eurobanku odmawiają pokazania tytułu zajęcia już nie mówiąc o
    sporządzeniu dla klienta kopii "nie bo nie" i co im
    Pan zrobisz.

    -----
    > Ja mam umowę z moim bankiem, i dotychczas ona nie przewidywała możliwości
    pobierania z mojego konta pieniędzy przez osoby trzecie
    > bez mojej zgody i nawet bez poinformowania mnie o tym (nie licząc trudnej do
    zauważenia pozycji w historii konta).