eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP › Re: Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.dns-netz.com!ne
    ws.freedyn.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com
    !news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!p
    eer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Sat, 1 May 2021 09:37:51 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <608d0550$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.66.127.177
    X-Trace: 1619854672 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 89.66.127.177:59108
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2002
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:656594
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 23:53, Marek pisze:
    > Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej  opłaty za nieaktywną kartę
    > unieważniając ją?
    >

    HEHEHE.... Właśnie REZYGNOWAŁEM z karty żeby takich kosztów nie ponieść.
    W mille nie da się tego online zrobić.
    Można w oddziale osobiście albo przetrwać gehennę na infolinii kiedy to
    sprawą muszą zająć się 3 działy aby już tak najbardziej i DEFINITYWNIE
    POZBYĆ SIĘ KARTY ;-)

    Nie bierz tego do siebie ale to na takich
    łatwowiernych/niewnikających/niepodejżliwych klientach banki zarabiają.
    Normany myślący biały człowiek podejrzewa że jak z czegoś się nie
    korzysta, jest NIEAKTYWNE to nie powinno kosztować.
    Niedomówienie, przemilczenie, konsultanta utwierdza w takim przekonaniu.

    ALE NIE. ALE NIE W banku przy tak błahej sprawie BULISZ za to że mogłeś
    skorzystać. I tak właśnie ZAUFANIE w kontaktach z bankiem odchodzi w
    niepamięć.

    Ktoś musi te wisienki finansować ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1