  • 11. Data: 2008-12-16 09:44:37
    Temat: Re: Od czego zależy czy jest autoryzacja?
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szymon <x...@o...pl> napisał(a):

    > W niedzielę płaciłem podpisową Citi w Euro AGD na kwotę 299zł i poszło
    > natychmiastowo. Offline bez dwóch zdań, co mnie zdziwiło przy takiej
    kwocie.

    To nie byl offline ze wzgl na kwote, żaden punkt nie ma floor limitu na
    taką kwotę . To,ze poszlo szybko nie znaczy ze offline, tylko ze szybki
    response był.. zadzwon na citiphone i zapytaj, czy nie widzą tej platnosci w
    autoryzacjach, zresztą sam powinienes widzec pomniejszone srodki w citibank
    online.

  • 12. Data: 2008-12-16 10:11:42
    Od: k...@o...pl

    On 16 Gru, 10:44, "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >  To nie byl offline ze wzgl na kwote, żaden punkt nie ma floor limitu na
    > taką kwotę .
    Jakie sa najwyższe wartości na kartach?

  • 13. Data: 2008-12-16 10:26:33
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > na
    > Jakie sa najwy=BFsze warto=B6ci na kartach?

    sorry, przeczytałem że chodzi o 2990, 290 moze faktycznie przejsc na emv
    offline

  • 14. Data: 2008-12-16 13:59:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > sorry, przeczytałem że chodzi o 2990, 290 moze faktycznie przejsc na emv
    > offline

    Nie tylko EMV, takze przy karcie magnetycznej.

    Inna sprawa ze wysokosc floor limitu nie jest teoretycznie
    ograniczona, wiec *teoretycznie* to wszystko moze przejsc.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2008-12-16 14:03:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 14:59:02 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie tylko EMV, takze przy karcie magnetycznej.
    >
    > Inna sprawa ze wysokosc floor limitu nie jest teoretycznie ograniczona,
    > wiec *teoretycznie* to wszystko moze przejsc.

    No dobra, bo ja tak sobie czytam, ale jednego nie jarzę: po czym można
    poznać czy transakcja jest na offline czy online? Po czasie przejścia
    tylko? Czy różny jest nadruk na slipie wówczas?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2008-12-16 14:06:10
    Od: k...@o...pl

    On 16 Gru, 15:03, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > No dobra, bo ja tak sobie czytam, ale jednego nie jarzę: po czym można
    > poznać czy transakcja jest na offline czy online? Po czasie przejścia
    > tylko? Czy różny jest nadruk na slipie wówczas?
    imho jak jest offline to nie ma kodu autoryzacji.
    Nie wiem czy są inne różnice na wydrukach u nas.

  • 17. Data: 2008-12-16 15:00:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > No dobra, bo ja tak sobie czytam, ale jednego nie jarzę: po czym można
    > poznać czy transakcja jest na offline czy online? Po czasie przejścia
    > tylko? Czy różny jest nadruk na slipie wówczas?

    Moze byc odpowiednia informacja na kwicie, aczkolwiek nie polegalbym
    na tym zbyt mocno, rozne rzeczy sie zdazaja (w szczegolnosci falszywe
    numery autoryzacji gdy takiej nie bylo, oraz brak w ogole informacji
    o autoryzacji, gdy taka miala miejsce).

    Po czasie "autoryzacji", najprosciej. Jesli kwit zaczyna sie drukowac
    natychmiast po uzyciu karty, to sprawa jest jasna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-12-16 17:27:19
    Od: Jooseff <g...@g...com>

    Dnia 16-12-2008 o 06:14:23 Szymon <x...@o...pl> napisał(a):

    > W niedziele p?aci?em podpisow? Citi w Euro AGD na kwote 299z? i posz?o
    > natychmiastowo. Offline bez dwóch zdan, co mnie zdziwi?o przy takiej
    > kwocie.

    Mogę cię ze 100% pewnością zapewnić, że FL w Euro wynosi 0zł.
    Na pewno był online.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 19. Data: 2008-12-16 17:31:12
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Inna sprawa ze wysokosc floor limitu nie jest teoretycznie
    > ograniczona, wiec *teoretycznie* to wszystko moze przejsc.

    no to jestes w bledzie, orgnizacje rekomenduą floor limity u i akłajerzy
    tego przestrzegaja, bo w przypadku frauda płacili by za niego nie
    dostosowując ustawień do rekomendacji

  • 20. Data: 2008-12-16 17:55:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Po czasie "autoryzacji", najprosciej. Jesli kwit zaczyna sie drukowac
    > natychmiast po uzyciu karty, to sprawa jest jasna.

    Raczej - jesli w polowie drukowania kwitu drukarka nie staje na czas
    jakis. Bo zaczynac, to sie na ogol zaczyna od razu.

    MJ