  • 1. Data: 2008-12-14 16:49:02
    Temat: Jaki bank
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam konto w mbanku 5 lat. Debet na niecałe 3tys dostałem po 6 miasiącach.
    Próbowałem raz zmienic na 10tys, teraz po 6 miesiącach drugi raz i ze strony
    banku cisza. Chce tylko 2 krotnośc wpływów na konto, czy to tak wiele ? W
    mbanku podoba mi sie KK i obsługa konta, ale w razie potrzeby nie mogę
    liczyc na zastrzyk gotówki. KK wciskali mi na 8 tys a kredytu nie chą
    podnieśc.
    Możecie polecic jakiś bank z dobrą obsługą przez internet, najlepiej darmową
    :) w którym nie będzie problemu z przyzwoitym debetem

    Tomek