  • 1. Data: 2008-12-14 19:05:03
    Temat: pl.biznes.banki.alior
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Może już wato otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior lub o podobnej nazwie?
    Co drugi post dotyczy bezpośrednio Alior. Naprawdę bank jest warty takiej reklamy?
    Mnie tam jeszcze nie było, chociaż oddział jest niemal na moim osiedlu. Skoro mają
    oprogramowanie liczące odsetki z kapitalizacją codzi... znaczy -- conocną, może by
    mogli wejść z odsetkami na rynkowy poziom i skosić konkurencję? Mnie już skusiliby
    lokatą miesięczną z ośmioma procentami lub kontem oszczędnościowym z siedmioma. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-12-14 19:57:39
    Temat: Re: pl.biznes.banki.alior
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Może już wato otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior lub o
    > podobnej nazwie?

    Od takich pierdół jest alt.*

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2008-12-14 19:59:05
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    już skusiliby
    > lokatą miesięczną z ośmioma procentami lub kontem oszczędnościowym z
    > siedmioma. :)

    To oni nie dają 11%? ;-))

    Wiesz... jeśli te % będą tak naliczać, jak obsługują konta, KK itd. to mnie
    i dziesiąt procent by u nich nie skusiło...

  • 4. Data: 2008-12-14 20:03:21
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 20:05 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Może już wato otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior lub o podobnej nazwie?
    > Co drugi post dotyczy bezpośrednio Alior. Naprawdę bank jest warty takiej reklamy?

    A nie prosciej nauczyc sie obslugiwac sprawnie czytnik news? oszczedzi
    sobie wiele frustracji :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 5. Data: 2008-12-14 23:09:25
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:gi3ob0$esk$1@inews.gazeta.pl

    > Może już wato otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior lub o podobnej
    nazwie?

    I efekt takiego działania będzie taki, że na grupie o Aliorze będzie tłoczno
    i ruchliwo przez okres najbliższych kilku tygodni (może miesięcy) a potem
    żaden post już tam nie wleci.
    Mamy jedną grupę o bankach i tutaj piszmy - przynajmniej jest większy
    porządek a nie rozdrobnienie.

    A jeżeli komuś przeszkadzają posty o Aliorze - trzeba sobie włączyć
    filtrowanie :)

  • 6. Data: 2008-12-14 23:28:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DooMiniK" 4...@n...home.net.pl

    > Od takich pierdół jest alt.*

    Może już wato otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior lub o podobnej nazwie?

    Cholea... Pzepaszam...

    Może warto otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior -- lub o podobnej nazwie?

    -=-

    Mnie chodzi o fenomen tego Alior. Naprawdę ten bank warty aż takiego zachodu?
    IMO oni mają tyle kłopotów, że należy raczej zaczekać z otworzeniem tam kont.
    Niby opłaciło się tym, którzy skorzystali z kart kredytowych Alior, ale IMO
    te błyskawiczne zmiany jedynie źle świadczą o tym banku.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-12-15 20:08:08
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:gi6at1$8pa$7@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Cholea... Pzepaszam...
    > Może warto otworzyć/utworzyć grupę pl.biznes.banki.alior -- lub o podobnej

    Przepraszam ale o so chodzi ;)

    > Mnie chodzi o fenomen tego Alior. Naprawdę ten bank warty aż takiego
    zachodu?

    To idealny przykład jaką moc ma reklama :)

    > IMO oni mają tyle kłopotów, że należy raczej zaczekać z otworzeniem tam
    kont.

    True, true, true. Z drugiej jednak strony pomijając już wątek tego całego
    medialnego szumu wokół aliora należy zadać sobie pytanie, czemu tak wiele
    ludzi (przynajmniej na grupie) prezentuje takie duże zainteresowanie ofertą
    ów banku? Może to dowodzi tego, że coś na naszym bankowym rynku nie do końca
    gra? Że oferta z jaką mamy do czynienia w chwili obecnej nie odpowiada
    znacznej liczbie osób, że są na rynku jeszcze jakieś nisze/potrzeby które
    nowy gracz może spełnić i ludzie tego potrzebują.

    > Niby opłaciło się tym, którzy skorzystali z kart kredytowych Alior, ale
    IMO
    > te błyskawiczne zmiany jedynie źle świadczą o tym banku.

    IMO szum medialny nie wyszedł im na dobre. Miejmy nadzieję, że będzie OK. Ja
    trzymam za nich kciuki.