  • 71. Data: 2008-10-21 09:26:03
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 07:51:46 +0000, Brzezi napisał(a):

> [...]
    png

    > Jak to mozliwe, ze data operacji jest pozniejsza, niz data ksiegowania?

    Pewnie się zabezpieczają, żeby klient im nie zwiał ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 72. Data: 2008-10-21 14:08:48
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    krzysztofsf pisze:

    > Chyba jestes wyjatkiem
    >
    > W TOIP dalej
    >
    > miesięczna opłata za korzystanie z polecenia zapłaty 1 zł

    Nie wiem co jest grane. Ostatnia prowizje za polecenie zaplaty pobrano z
    mojego konta w styczniu br. i na tym koniec. a PZ jest realizowane co
    miesiac (abonament w Erze) do chwili obecnej. No coz...reklamowal na
    razie nie bede;)

  • 73. Data: 2008-10-23 09:01:45
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    MarekZ pisze:
    > Haczyka nie ma. Jednak to raczej jeden z mniej poważnych banków - jeżeli
    > myślisz o banku, który w przyszłości miałby być Twoim głównym bankiem, z
    > kredytami itp., to mBank raczej powinien podlegać eliminacji. Natomiast
    > jest to bank idealny jako skarbonka na drobne oraz jako oferta
    > uzupełniająca dla ofert innych banków.
    >
    > Minusy tego rachunku o którym piszesz (eKonta) to zerowe oprocentowanie
    > i brak oddziałów oraz gigantyczna powolność w załatwianiu czegokolwiek.
    > W tym samym banku są też darmowe rachunki z niezerowym oprocentowaniem,
    > są też lokaty terminowe.

    korzystam tylko i wylacznie z mBanku (w tym DG)
    zalatwiam wszystko sprawnie
    na wysylke papierow trzeba troche czekac, mi akurat to nie przeszkadza,
    bo malo papierow potrzebuje z banku
    byly trzy reklamacje, tez zalatwione sprawnie
    duzy minus to wplatomaty - czesto nieczynne - ale teraz dzwonie
    wczesniej do mpunktu, zreszta testuja juz nowe