  • 1. Data: 2008-10-18 17:32:36
    Temat: KK Citi, przez przypadek zamknąłem sobie kartę - da się ją jakoś reanimować?
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Sprawa wygląda następująco. 2 miesiące temu przeniosłem kartę Citi do WBK.
    Przy przenoszeniu musiałem wypełnić druk o zamknięcie karty z Citi, drukiem
    tym zajmował się już WBK. Jak mi powiedział miły pan z WBK, miałem się nie
    przejmować bo albo takie druki są ignorowane przez inne banki, albo banki
    dzwonią z potwierdzeniem dyspozycji zamknięcia. No więc się nie
    przejmowałem.
    Jakież było moje zdziwienie, kiedy po dwóch miesiącach (dzisiaj) poszedłem
    na zakupy, a pani na kasie mówi, że transakcja jest odrzucona i jest
    komunikat aby zatrzymać kartę... Oczywiście podgląd przez internet też już
    nie działa...
    Oczywiście nie chciałem zamykać karty z Citi, bo działa wszędzie i jest na
    podpis, dodatkowo płacę nią rachunki za komórkę. Nie mówię o zebranych
    punktach BP, których nie zdążyłem zmaterializować. Czy można jakoś
    reanimować KK Citi i przywrócić ją do świata żywych? Mam do niej sentyment,
    bo to moja pierwsza karta kredytowa :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-18 17:37:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > punktach BP, których nie zdążyłem zmaterializować. Czy można jakoś
    > reanimować KK Citi i przywrócić ją do świata żywych? Mam do niej

    Jeśli jest już zastrzeżona, uważam że nie da się jej zreanimować. Dzwoń od
    razu dziś do Citi czy jest jeszcze "w trakcie zamykania" czy już po ptokach.

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-18 17:57:06
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 18 Oct 2008 19:37:41 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli jest już zastrzeżona, uważam że nie da się jej zreanimować. Dzwoń od
    > razu dziś do Citi czy jest jeszcze "w trakcie zamykania" czy już po ptokach.

    No więc zadzwoniłem. Niestety nie reaktywują tej karty i muszę składać
    wniosek o nową. Punkty BP podobno nie przepadają. Na infolini powiedzieli
    mi, że możliwe, że składając wniosek o nową kartę nie będę musiał przynosić
    papierków potwierdzających zarobki, co byłoby sporym ułatwieniem :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-10-18 19:52:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    smE pisze:

> [...]
    > mi, że możliwe, że składając wniosek o nową kartę nie będę musiał przynosić
    > papierków potwierdzających zarobki, co byłoby sporym ułatwieniem :)

    To teraz w CIti chca zarobkow?
    Jak skaldalem ponad rok temu, to chcialem dawac zaswiadczenie, a agent
    kategorycznie odmowil

  • 5. Data: 2008-10-18 20:01:25
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 18 Oct 2008 21:52:26 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > To teraz w CIti chca zarobkow?
    > Jak skaldalem ponad rok temu, to chcialem dawac zaswiadczenie, a agent
    > kategorycznie odmowil

    Może poznali, że źle mi z oczu patrzy :)
    A tak na serio - w Citi wystarczy oświadczenie o zarobkach? Trzeba podawać
    wszystkie dane teleadresowe do firmy?

  • 6. Data: 2008-10-18 20:55:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    smE pisze:
    > Może poznali, że źle mi z oczu patrzy :)
    > A tak na serio - w Citi wystarczy oświadczenie o zarobkach? Trzeba podawać
    > wszystkie dane teleadresowe do firmy?

    Wystarczy oswiadczenie ale trzeba podawac dane firmy. Tyle, ze dostaje
    sie wtedy marny limit. Ja pomimo, iz w BIK historie mam idealna
    (sprawdzone na raporcie z data 1.10.2008 ) i przedstawilem w Citi
    zaswiadcznie o zarobkach to przyznany limit mam NIZSZY niz moje
    JEDNOMIESIECZNE zarobki (umowa o prace na czas nieokreslony + do tego
    rozne inne dochody, z ktorych akurat sie nie spowiadalem). Dla mnie to
    zenujace, zwlaszcza ze ZAWSZE splacam cale zadlzenie w terminie, a
    obroty na karcie Citi mam ok 2k PLN miesiecznie (z czego jakies 1,5k PLN
    to platnosci, 500 PLN to przelewy za rachunki - czasem mniej) - mialbym
    wieksze gdybym dostal sensowny limit, bo wtedy chetnie bym sie pozbyl
    chipowo-pinowego wynalazku w Multi (gdzie dostalem limit bez zadnych
    zaswiadczen w wysokosci kilkanascie tys PLN).

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-10-18 21:40:10
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 18 Oct 2008 22:55:18 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > chipowo-pinowego wynalazku w Multi (gdzie dostalem limit bez zadnych
    > zaswiadczen w wysokosci kilkanascie tys PLN).

    Hmmm, to słabo.. A czy jest na rynku jakaś inna karta kredytowa, która
    umożliwia płacenie za rachunki na takiej samej zasadzie jak w CITI?

  • 8. Data: 2008-10-18 22:49:02
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 18 Paź, 22:55, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > chipowo-pinowego wynalazku w Multi (gdzie dostalem limit bez zadnych
    > zaswiadczen w wysokosci kilkanascie tys PLN).

    Obawiam się, że właśnie ten chipowo-pinowy wynalazek rodem z Multi
    bruździ Ci w wyliczeniu zdolności. Citiek widocznie nie podnosi Ci
    limitów, bo być może bierze pod uwagę limity i inne karty kredytowe
    widoczne w BIK. Co gorsza, nawet przy rezygnacji z karty w Multi,
    informacja o niej wisi w BIK nawet do 4 miesięcy.

  • 9. Data: 2008-10-19 14:39:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl pisze:
> [...]
    > widoczne w BIK. Co gorsza, nawet przy rezygnacji z karty w Multi,
    > informacja o niej wisi w BIK nawet do 4 miesięcy.

    Ale przeszkadza to chyba tylko Citi, poniewaz inne banki nie widza
    problemu w idealnie uzytkowanej KK.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-10-19 19:27:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" gdfgrc$abo$...@n...onet.pl...

    > Ale przeszkadza to chyba tylko Citi, poniewaz inne banki nie widza problemu w
    idealnie uzytkowanej KK.

    W Eurobanku przeszkadza -- powiedziano mi, że jeśli chcę u nich
    sensowny limit, muszę zmniejszyć limity innych swoich kart.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'