  • 1. Data: 2008-10-18 10:41:37
    Temat: KK Getin
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Mam takie pytanka odnosnie karty kredytowej w GetinBanku:
    1. Czy wnioskujac wymagane jest przedlozenie zaswiadczenia o zarobkach czy
    mozliwe jest uzyskanie karty na oswiadczenie? Jesli tak to do jakiej kwoty?
    Dodam, ze nie mam u nich konta.
    2. Czy maja usluge przeniesienia karty?
    3. Podobno posiadaja przelewy z karty na dowolny rachunek, ale realizowane w
    oddziale. Jaki jest ich koszt i czy sa jakies limity. Rozumiem, ze przelew
    jest traktowany jak transakcja bezgotowkowa.

    Szymon

  • 2. Data: 2008-10-18 11:11:58
    Temat: Re: KK Getin
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. Czy wnioskujac wymagane jest przedlozenie zaswiadczenia o zarobkach czy
    > mozliwe jest uzyskanie karty na oswiadczenie? Jesli tak to do jakiej

    Nie wiem.

    > 2. Czy maja usluge przeniesienia karty?

    Mają.

    > 3. Podobno posiadaja przelewy z karty na dowolny rachunek, ale realizowane
    > w oddziale. Jaki jest ich koszt i czy sa jakies limity. Rozumiem, ze
    > przelew jest traktowany jak transakcja bezgotowkowa.

    Koszt równy 0 zł. Limity dowolne (ustala to posiadacz karty). Naturalnie w
    danej chwili nie możesz przekroczyć limitu zadłużenia na KK. Jest traktowany
    jak bezgotówkowa.

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-18 12:08:53
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Mają.

    Dzieki za odpowiedzi. A czy wymagaja zamkniecia karty przenoszonej czy nie?

  • 4. Data: 2008-10-18 12:29:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Dzieki za odpowiedzi. A czy wymagaja zamkniecia karty przenoszonej czy
    > nie?

    Wymagaja. Wypelniasz i podpisujesz dyspozycje zamknięcia przenoszonej KK,
    która oni potem przesyłają do banku źródłowego. Musisz zatem ewentualnie te
    dyspozycje odwolac w swoim banku, zanim zostanie ona wykonana. Ja nie mialem
    z tym problemu, ale pojawila sie na grupie opinia, ze w BZWBK by sie moglo
    nie dac, no a poza tym, teraz troche inne czasy niz wtedy gdy ja budowalem
    swoj limit - banki bardziej ostrozne.

    marekz