  • 1. Data: 2008-10-18 14:05:24
    Temat: uwaga na Getin
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    w zasadzie zeby firma budowlana tworzyla bank to jest w pewnym rodzaju
    korupcja, takiemu nie zalezy na bezpieczenstwie i daje kredyty na lewo i
    prawo, wazne zeby firmy budowlane jego zarobily

    taka jest prawda ze jesli bank zbankrutuje to i tak firmom budowlanym
    kasy nikt nie zabierze

  • 2. Data: 2008-10-18 14:10:20
    Temat: Re: uwaga na Getin
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    R.M. wrote:
> [...]
    > prawo, wazne zeby firmy budowlane jego zarobily
    >
    > taka jest prawda ze jesli bank zbankrutuje to i tak firmom budowlanym

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,4768407.html

    "Leszek Czarnecki sprzedaje swój Getin Holding potentatowi finansowemu
    [...]" doskonale zdaje sobie sprawe ze moze zbakrutowac i dlatego sprzedaje

    obstawiam ze jesli jakis bank padnie to bedzie to wlasnie getin

    wy tez typujcie (i uzasadniajcie) ...

  • 3. Data: 2008-10-18 14:13:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    R.M. pisze:
    > wy tez typujcie (i uzasadniajcie) ...

    Wszystko padnie, panstwo zbankrutuje i bedzie koniec swiata. Nalezy
    zbierac konserwy i inne towary wymienne, bo tylko to ma przyszlosc.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-10-18 14:16:21
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    R.M. pisze:

> [...]
    > [...]" doskonale zdaje sobie sprawe ze moze zbakrutowac i dlatego sprzedaje
    >
    > obstawiam ze jesli jakis bank padnie to bedzie to wlasnie getin

    Czego nie zrobil kryzys zalatwi konkurencja :)

  • 5. Data: 2008-10-18 14:41:02
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "R.M." <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > obstawiam ze jesli jakis bank padnie to bedzie to wlasnie getin
    >
    > wy tez typujcie (i uzasadniajcie) ...

    Wszystko padnie. NATYCHMIAST biegusiem kupuj ryż, mąkę, makaronik itp. Woda
    może zostanie jakaś, ale też nie jest to pewne! Owoce też mogą przestać
    rosnąć - kryzys może je dosięgnąć! To jeszcze mrożonki kupuj! Choć nie,
    przeciez prądu nie będzie, bo elektrownie zbankrutują! Ajajaj, no to już sam
    nie wiem.

    marekz

  • 6. Data: 2008-10-18 14:46:47
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > przestać rosnąć - kryzys może je dosięgnąć! To jeszcze mrożonki kupuj!
    > Choć nie, przeciez prądu nie będzie, bo elektrownie zbankrutują! Ajajaj,

    ja mowie powaznie, a niektorzy widzie ze nie ...

  • 7. Data: 2008-10-18 14:59:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-18, R.M. <r...@g...com> wrote:

    [...]

    > ja mowie powaznie, a niektorzy widzie ze nie ...

    Mówisz poważnie i powołujesz sie na artykuł gazety?
    Masz chociaż odpowiednią wiedzę, żeby pojąć ewentualne konsekwencje
    przejęcia, masz wiedzę na temat gospodarki? Czy jesteś w stanie
    cokolwiek ocenić, czy tylko czytasz o kryzysie w gazetach?
    To co robisz, to sianie paniki. Myślę, że jeżeli już dojdzie
    do bankructw, to nie przez sytuację gospodarczą, tylko przez panikarzy
    którzy się ekscytują tym co przeczytają w gazetach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-10-18 17:15:09
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    R.M. wrote:

    > ja mowie powaznie, a niektorzy widzie ze nie ...

    A czego się Ty boisz? Że La Caixa kupi Getin Bank? No i co?
    Zabierze mu pieniądze i ucieknie na Wyspy Kanaryjskie?

  • 9. Data: 2008-10-18 17:19:11
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > do bankructw, to nie przez sytuację gospodarczą, tylko przez panikarzy
    > którzy się ekscytują tym co przeczytają w gazetach.

    nie sieje paniki, tylko nie podoba mi sie to ze banki na lewo i na prawo
    udzielaja kredytow, na 100-130%, to sa w koncu nasze pieniadze, mamy
    prawo interesowac sie, kto je ma i jakie jest z tym zwiazane ryzyko

    pewno na mur beton, ze nieruchomosci stanieja o co najmniej 20%

    http://www.stat.gov.pl/gus/45_3031_PLK_HTML.htm

    podaz rosnie, popyt maleje to moze tylko doprowadzic do jednego

    mialem jeszcze cos pisac, ale nie pisze, zeby niesiac paniki.

  • 10. Data: 2008-10-18 17:20:25
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    R.M. wrote:

> [...]
    >
    > podaz rosnie, popyt maleje to moze tylko doprowadzic do jednego
    >
    > mialem jeszcze cos pisac, ale nie pisze, zeby niesiac paniki.

    i jeszcze jedno, gdyby nie kredyty, inflacja bylaby mniejsza - kolejne
    zlodziejstwo