  • 1. Data: 2008-10-18 10:12:40
    Temat: Wzrost libot chf 1Y
    Od: PZ <p...@i...pl>

    Witam.

    Przejrzalem sobie money i widze wzrost libor chf 1y do 3,8%. Dane sa
    jednak sprzed tygodnia wiec moze to byl jednorazowy wyskok w zeszly piatek.

    Ma ktos dane z tego tygodnia?

    Jesli rzeczywiscie ma nastapic taki wzrost % we franciszku to szanowny
    franciszek sie bardzo umocni. To moze spowodowac 'drobne' problemy
    kredytobiorcow, bo dostana dwa razy po kieszeni.

    pzdr
    pz

  • 2. Data: 2008-10-18 11:27:35
    Temat: Re: Wzrost libot chf 1Y
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Jesli rzeczywiscie ma nastapic taki wzrost % we franciszku to szanowny
    > franciszek sie bardzo umocni. To moze spowodowac 'drobne' problemy
    > kredytobiorcow, bo dostana dwa razy po kieszeni.

    I dobrze... bylo nie brac mieszkania na ktore nie stac, nie nakrecac k...wa
    tego chorego rynku gdzie tylko deweloperzy sie bogacili, cwaniacy ponad 2x
    wzrost ceny mieszkania w takim krotkim czasie. Zlodzieje i tyle. Spekulanci
    $#^$%^% kupujacy na kredyty w chf niech tez dostana w d... bardzo by mnie to
    cieszylo.

    Ja nie mam zadnego kredytu i raczej nigdy nie bede potrzebowac tak wiec spie
    spokojnie jak niemowle ;-)

  • 3. Data: 2008-10-18 12:39:53
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Optymistycznie: coś drgnęło w dół:

    www.bankier.pl/inwestowanie/narzedzia/tech/index.htm
    l?from_form=yes&moreless=ndef&symbol=LIBOR+3M+CHF&dr
    aw_style=line&type=B1Y&min=6
    0&display=150&chart=&n=14&indicator=

  • 4. Data: 2008-10-18 13:33:38
    Od: PZ <p...@i...pl>

    666 wrote:
    > Optymistycznie: coś drgnęło w dół:
    >
    > www.bankier.pl/inwestowanie/narzedzia/tech/index.htm
    l?from_form=yes&moreless=ndef&symbol=LIBOR+3M+CHF&dr
    aw_style=line&type=B1Y&min=6
    > 0&display=150&chart=&n=14&indicator=

    Nie ciesz sie, bo to 3m, a nie 1y :)

    pzdr
    pz

  • 5. Data: 2008-10-18 13:35:50
    Od: PZ <p...@i...pl>

    PZ wrote:

    l?from_form=yes&moreless=ndef&symbol=LIBOR+3M+CHF&dr
    aw_style=line&type=B1Y&min=6

    > Nie ciesz sie, bo to 3m, a nie 1y :)
    >
    > pzdr
    > pz
    Przepraszam, ze sam sobie odpisuje, ale wykresy z bankiera nie pokrywaja
    sie z money. Dziwne.

    Pozyjemy zobaczymy co czas pokaze.

    pzdr
    pz

  • 6. Data: 2008-10-19 09:15:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przepraszam nie zwróciłem uwagi - BTW czy któryś bank uzywa Liboru rocznego przy
    wyliczaniu oprocentowania kredytów?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-10-19 10:13:49
    Od: PZ <p...@i...pl>

    666 wrote:
    > Przepraszam nie zwróciłem uwagi - BTW czy któryś bank uzywa Liboru rocznego przy
    wyliczaniu oprocentowania kredytów?
    > JaC
    >

    > -----

    Witam

    Nie uzywa, ale ta wartosc pokazuje tendencje/oczekiwania rynku. W
    przyblizeniu mozesz sobie obliczyc jakie bedzie % za pol.

    Chyba, ze masz notowania FRA.

    pzdr
    pz

  • 8. Data: 2008-10-20 07:19:11
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to widać wyraźnie, czasem LIBOR 1-m i 3-m są wyższe, a czasem 6-m czy 12-m,
    zależnie od tendencji na rynku.
    Tyle tylko, ze są to notowania na aktualny dzień i moga być jedynie bardzo
    orientacyjną wskazówką.
    JaC

    -----