  • 41. Data: 2021-06-19 00:40:59
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 18 czerwca 2021 o 18:02:13 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > O, to żeś mi oczy w pięc złoty zrobił 8O
    > W sumie to z google pay ZTCP to mam tyle doświadczenia, co zamawianie z pyszne.pl
    kredytówką santandera - i zawsze było spoko, żadnego 3d-secure, jedynie odblokowanie
    telefonu (a ściśle rzecz biorąc - tabletu).
    > To gdzie się ta strona do wpisania linku z smsa pojawia?
    > Hmm, może pytanie pomocnicze - google pay z jakiejś apki czy ze strony w
    przeglądarce?

    Przegladarka, platnosc jednorazowa. Karta Curve po kilku transakcjach tez poprosila o
    zatwierdzenie w aplikacji lub kod em sms. Na szczescie Curve ma normalny proces :).
    Z Citi przychodzi sms z indywidualnym linkiem, trzeba sie zalogowac aby potwiedzic
    transakcje i tu widze duze ryzyko, bo takie linki moze sobie wysylac kazdy Ziutek aby
    pozyskać login i haslo.
    Logowanie do Citibank Online nie wymaga 2 etapowego uwierzytelnienia, przynajmniej
    od osob, ktore maja tylko karte.

    MK

  • 42. Data: 2021-06-22 12:34:33
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.06.2021 o 00:40, Mac Ka pisze:

> [...]
    transakcje i tu widze duze ryzyko, bo takie linki moze sobie wysylac kazdy Ziutek aby

    Jaki jest powód, dla którego nie instalujesz aplikacji citi?

    MJ

  • 43. Data: 2021-06-22 12:45:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    [...]
    > Jaki jest powód, dla którego nie instalujesz aplikacji citi?

    BO nie lubię mieć bloatu?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 44. Data: 2021-06-22 20:09:42
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodówSMS dlapotwierdzania ...
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2021-05-31 o 17:13, Pete pisze:
    > Ja musiałem wrócić do autoryzacji przez SMS, bo aplikacja raz na jakieś
    > 10 prób działała. Masakra jakaś.
    qfa prawda działa albo nie działa szitbank jeb@#$!@#$.

    Robak

  • 45. Data: 2021-06-22 20:33:20
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 22/06/2021 12:34, Michał Jankowski wrote:

    > Jaki jest powód, dla którego nie instalujesz aplikacji citi?

    Bo ze wszystkich aplikacji bankowych jest gigantycznym guanem, które
    notorycznie nie działa?

    Ich serwis online też jest mocno żenujący. Jedyne co w Citi jest
    wzglednie ok to darmowa KK...

    w.

  • 46. Data: 2021-08-08 00:54:39
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, June 22, 2021 at 12:34:35 PM UTC+2, Michał Jankowski wrote:
    > Jaki jest powód, dla którego nie instalujesz aplikacji citi?

    Citi Handlowy nie jest dostępny w amerykańskim App Store, pomimo że inne Citbanki na
    świecie są. Zgłaszałem to Citi już ponad rok temu, ale oni zasłaniają się jakimiś
    regulacjami. Gdyby to był mBank, który nie prowadzi rachunków dla nierezydentów, to
    bym zrozumiał. Citi prowadzi rachunki dla nierezydentów, a wymusza aplikacje i
    posiadanie polskiego konta w App Store. Nie wiem jak działa opcja "2" - autoryzacja
    internetowa.

  • 47. Data: 2021-08-08 01:03:30
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, June 22, 2021 at 8:33:22 PM UTC+2, Wojtek wrote:
    > Ich serwis online też jest mocno żenujący. Jedyne co w Citi jest
    > wzglednie ok to darmowa KK...

    Nie jedyne, to chyba zależy od punktu siedzenia. Citi ma CGT, więc jak ktoś ma kilka
    kont Citi na świecie, to przeleje walutę błyskawicznie bez prowizji o każdej porze
    dnia. Biorąc pod uwagę fiasko HSBC w Polsce, to chyba jedyny bank w Polsce z taką
    usługą. W dodatku Citi Kantor ma minimalnie lepsze kursy niż 20% rabat na domyślny
    spread w Alior Kantor. Chyba też jako jedyny bank zintegrował opcję kantora bez
    potrzeby przelewania do wewnętrznego kantora w celu wymiany waluty.

  • 48. Data: 2021-08-08 10:04:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 8 sierpnia 2021 o 01:03:31 UTC+2 Stiwi napisał(a):
> [...]
    bez potrzeby przelewania do wewnętrznego kantora w celu wymiany waluty.

    Kursy najlepsze - średnie - ma od kilku dni aion bank. I podobno darmowy SWIFT.
    Zaś "zintegrowane" kantory na długo przed citkiem miały choćby santander i mbąk.
    Kantor aliora był pierwszy, więc niesie brzemię błędów młodości - choć z drugiej
    strony na co komu konto w "dużym" aliorze?
    Poza tym IKA został "zintegrowany" "w drugą stronę" - z nową debetówką wielowalutową
    - w tym "normalnie" działającą w PLN - stał się po prostu pełnofunkcyjnym, całkowicie
    darmowym ROR (jedyna wada to brak kont wspólnych).

  • 49. Data: 2021-08-08 10:18:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > wielowalutową - w tym "normalnie" działającą w PLN - stał się po
    > prostu pełnofunkcyjnym, całkowicie darmowym ROR (jedyna wada to brak
    Zapominasz o beznadziejnym systemie transakcyjnym.
    Poza tym:

    Czy konto w kantorze ma stałe zlecenia?
    Czy konto w kantorze ma polecenia zapłaty?
    Czy przelew z konta w kantorze można zlecić z datą przyszłą?
    Mam wrażenie, że na te wszystkie pytania odpowiedź brzmi "nie", jeśli
    się mylę, chętnie się o tym dowiem.
    To oczywiście nie dyskwalifikuje kantoru, ale mówienie że ten rachunek
    jest "pełnofunkcyjny" to trochę nadużycie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 50. Data: 2021-08-08 10:19:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > To oczywiście nie dyskwalifikuje kantoru, ale mówienie że ten rachunek
    > jest "pełnofunkcyjny" to trochę nadużycie.

    No i zdaje się, że jest tylko jedna wypłata z bankomatu darmowa w
    miesiącu.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/