eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 7 Aug 2021 15:54:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji
    internetowych kartą
    From: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, June 22, 2021 at 12:34:35 PM UTC+2, Michał Jankowski wrote:
    > Jaki jest powód, dla którego nie instalujesz aplikacji citi?

    Citi Handlowy nie jest dostępny w amerykańskim App Store, pomimo że inne Citbanki na
    świecie są. Zgłaszałem to Citi już ponad rok temu, ale oni zasłaniają się jakimiś
    regulacjami. Gdyby to był mBank, który nie prowadzi rachunków dla nierezydentów, to
    bym zrozumiał. Citi prowadzi rachunki dla nierezydentów, a wymusza aplikacje i
    posiadanie polskiego konta w App Store. Nie wiem jak działa opcja "2" - autoryzacja
    internetowa.