  • Data: 2007-12-16 20:13:58
    Temat: Lokaty a konto oszczędnościowe
    Od: r...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów.
    Wg mnie moje pytanie jest laickie, ale mam problem z odpowiedzią na
    nie :). Przeglądam oferty banków: lokaty i konta oszczędnościowe.
    Zastanawia mnie fakt, dlaczego np. lokaty 7. lub 14. dniowe są
    oprocentowane na ok. 3% a konto oszczędnościowe np. w mBanku na 4,5%.
    Mogę trzymać kasę w mBanku 14 dni i mam więcej niż na lokacie? Nie
    jestem bankowcem, więc może jest gdzieś kruczek. Pytanie w takim razie
    gdzie? Z góry dziękuję za wyjaśnienie.
    Robson