  • 11. Data: 2003-10-19 21:25:59
    Temat: Re: Likwidacja konta Pekao SA
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bmuu7i$ci2$1@nemesis.news.tpi.pl

    > a jak nie beda chcieli mi wyplacic 50000zl w okienku?
    > Jacek

    *Dlatego* pisalem o wskazaniu rachunku. Rozne banki maja
    rozne limity kwot powyzej ktorych nalezy zglosic wyplate
    z odpowiednim (1 do 3 dni, zalezy od banku). Jesli tego
    nie zrobisz to moga albo odmowic wyplaty albo za wyplate
    bez "zapowiedzi" walnac *prowizje* przewidziana na takie
    okoliczonosci w TOiP (Tabeli Oplat i Prowizji).

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 12. Data: 2003-10-19 21:28:39
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bez "zapowiedzi" walnac *prowizje* przewidziana na takie
    > okoliczonosci w TOiP (Tabeli Oplat i Prowizji).

    * Tu gdzie gwiazdka zabraklo slowa "wyprzedzeniem".

  • 13. Data: 2003-10-20 06:41:45
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    > A czy w momencie (jutro) rezygnacji z prowadzenia rach. u nich dostane
    cala
    > kase ktora tam jest?
    > Jacek

    oczywiscie, przy rozwiazaniu nastepuje rozliczenie konta i kase odbierach w
    kasie

    sam zalatwilem takie cos w 15min.

  • 14. Data: 2003-10-20 06:43:49
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a jak nie beda chcieli mi wyplacic 50000zl w okienku?
    > Jacek

    w PAKAO kwote powizej 20k PLN trzeba zglosic wczesniej - wystarczy
    zadzwonic -
    jednak czy nie lepiej to gdzies przelac ??

  • 15. Data: 2003-10-20 10:12:37
    Temat: Odp: Likwidacja konta Pekao SA
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Dzwonilem do banku i umowilem sie na jutro.
    Jednak jak tu pisano:" podpisuje rezygnacje z konta i konto zamkniete i spie
    spokojnie".
    Jednak poinformowano mnie ze konto bedzie jeszcze dzialalo miesiac lub
    2.....jak to jest w koncu, moze ktos zamykal konto VIP w peko sa i wie cos
    na ten temat z praktyki?
    Jeszcze mi powiedziano ze powinno zostac na koncie ok 50 zl....taka kwota???

    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 16. Data: 2003-10-20 13:06:37
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Jacek23" <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > na ten temat z praktyki?
    > Jeszcze mi powiedziano ze powinno zostac na koncie ok 50 zl....taka

    Zamykalem. Trwa to tak dlugo, jak sie chce Twojej Pani Konsultantce, ktora
    powiadamia albo i nie odpowiednie dzialy. Ja zamknalem gdzies na poczatku
    marca a do tej pory nie dostalem zaswiadczenia o zamknieciu rachunku,
    jedynie zaswiadczenie o przyjeciu dyspozycji zamkniecia konta.
    A marketingowe smieci przychodza caly czas.
    Natomiast kwota? Ile bys nie zostawil to tak beda kuglowac, zeby Ci nic nie
    zostalo. Pojawi sie przelewanie z pustego w prozne, przeksiegowania
    wewnetrzne itp. itd. Zostaw im najmniej jak mozesz odzalowac i zapomnij o
    tym. To tak jakbys dal zebrakowi na ulicy ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek
    Z zamknietym kontem w Pekao SA ;-)

  • 17. Data: 2003-10-20 16:18:48
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No a jak im zostawie 5 zl a oni potem mi przysla cos tam ze niby jakies
    prowizje sa jeszcze bo konto czynne czy cos to co wtedy?
    Bedzie debet na nie istniejacym koncie?
    czy w monencie trezygnacji z data powiedzmy jutrzejsza koncza sie moje
    zobawiazania wobec tego banku czy istnieje jakis okres w ktorym jeszcze moga
    mi cos naliczyc?
    Nie bralem zadnych pozyczek itp, poprosatu pieniadze sobie lezaly.
    Jacek.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 18. Data: 2003-10-21 06:06:08
    Od: "Lejak" <j...@W...pl>

> [...]
    > mi cos naliczyc?
    > Nie bralem zadnych pozyczek itp, poprosatu pieniadze sobie lezaly.

    Chłopie, płaczesz tu i płaczesz, a problemy wymyślasz niczym - nie
    przymierzając - Expert (w imię Ojca i Syna... tfu, żeby się nie pojawił :-) ).
    Wrzuciłbyś w Googlu albo Polnewsie "zamykanie" i "Pekao" i dostałbyś niezłą
    porcję archiwalnych postów. A przede wszystkim zacząłbyś może od poczytania
    regulaminu konta, co? Poszukaj zapisu w rozdziale o zamykaniu rachunku. Tam
    jest wyraźnie zapisane, że wypowiedzenie (ze strony posiadacza) ma okres
    miesięczny, bodajże na koniec miesiąca. Więc jak złożysz wypowiedzenie dzisiaj,
    to z dniem 30 listopada możesz uważać się za _byłego_ klienta Pekao SA. A jeśli
    ktoś Ci powie, że tak nie jest, to albo daj mu w pysk, albo - jeśli to będzie
    ktoś z tego banku - składaj skargi, strasz arbitrem bankowym i sądem. Koniec,
    kropka.
    Policz sobie, ile trzeba środków na rozliczenie nierozliczonych jeszcze
    operacji kartami, ile na prowizje za prowadzenie (z miesiącem listopadem
    włącznie), ile na przyszłe przelewy i prowizje od nich, ile na jeden dodatkowy
    przelew do innego banku (ten ostatni, którym zostanie przesłane saldo dodatnie
    po zamknięciu rachunku), dodaj kilka złotych na zapas i resztę wypłać/przelej
    wcześniej, a wypowiedzenie - zgodne z cytatem ze mnie ysłanym przez AbrahaMa)
    najlepiej wyślij pocztą. Jak dostaniesz na przełomie listopada i grudnia
    przelew na inne konto, będziesz wiedział, że konto jest zamknięte.
    A potwierdzeniem zamknięcia nie przejmuj się aż tak bardzo. Będziesz miał
    potwierdzenie złożenia dyspozycji zamknięcia i regulamin, z którego jasno
    wynika, od kiedy konto nie ma prawa istnieć (a jeśli istnieje, to już
    wewnętrzna sprawa banku, która Ciebie nie dotyczy).
    Na reklamy przysyłane po zamknięciu konta reaguj skargami do banku (w żadnym
    przypdku nie przedstawiaj się jako klient) z groźbą skargi do arbitra
    bankowego, nowe karty do nieistniejącego konta albo niszcz, jeśli przyszły
    listem zwykłym, albo odnoś do któregokolwiek oddziału banku (oddawaj za
    pisemnym potwierdzeniem przekazania karty, która przyszła do Ciebie nie wiadomo
    skąd i nie wiadomo dlaczego). Nawet w niesprzyjającej sytuacji, mimo
    upierdliwości (w niektórych przypadkach) banku w niestosowaniu się do własnych
    procedur i regulaminów, konsekwentnie zachowując się jak nie-klient nie życzący
    sobie reklam i pierdół z obcego banku, w końcu doczekasz się błogiego spokoju,
    jaki mają ludzie, którzy nigdy nie byli klientami tego banku ani nie znaleźli
    się z jakiegokolwiek powodu w jego dowolnej bazie danych :-)

  • 19. Data: 2003-10-21 10:52:28
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał:
    > Jak wyglada procedura likwidacji konta w tym banku?

    KOSZMAR!!!
    Od kilku tygodni ciągłe telefony, "stare" reklamacje (z sierpnia br.),
    wymiana faksów,
    kolejne reklamacje, brak wyciągów z karty (bo to z Warszawy) i rachunku
    (bo to z Łodzi) itd.
    Za zaświadczenie o zamknięciu rachunku Pekao SA życzy sobie 15 złotych,
    powołując się na swoją TOiP Rozdział II paragraf 17:

    "Za wydanie na żądanie klienta zaświadczenia o stanie rachunku,
    zaświadczenia potwierdzającego wykonanie polecenia przelewu i innych zł 15,-
    "

    Marzę aby to zaświadczenie już było w moich rękach.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler