  • 1. Data: 2003-10-19 09:19:29
    Temat: LUKAS???
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, mam zamiar przejsc z PKO SA do LUKASA, co o tym banku sadzicie, mam
    zamiar miec e-Konto PRO.
    Jacek.
    Mile widziane szybkie odpowiedzi:)

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 2. Data: 2003-10-19 09:55:13
    Temat: Re: LUKAS???
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmtl38$sgt$...@a...news.tpi.pl,
    Jacek23 <j...@p...pl>:
    > Witam, mam zamiar przejsc z PKO SA do LUKASA, co o tym banku
    > sadzicie, mam zamiar miec e-Konto PRO.
    > Jacek.
    > Mile widziane szybkie odpowiedzi:)

    Ja jestem zadowolony (od 3 lat) - ale zalezy, z jakich dokladnie uslug
    bankowych korzystasz.

    Jak je wymienisz dokladnie (jakie, ile), dostaniesz dokladniejsze, bardziej
    pomocne odpowiedzi.

    Np. niektorym w Lukasie przeszkadza brak szybkiej aktualizacji salda
    wplywy -> bankomaty.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-19 10:33:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Problem z bezpłatnymi bankomatami. No przynajmniej u mnie mają tylko
    je\den na 80-cio tysięczne miasto i to w takim miejscu, że nie da się
    podjechać, tylko trzeba drałować piechotą (centrum miasta).

  • 4. Data: 2003-10-19 10:38:39
    Temat: Odp: LUKAS???
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    hmm
    poprostu trzymanie kaski na koncie, czasami jakas mala lokata, czeste
    wyplaty z bankomatow,obsl. przez net.
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 5. Data: 2003-10-19 10:53:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmtpnl$iu6$...@a...news.tpi.pl,
    Jacek23 <j...@p...pl>:
    > hmm
    > poprostu trzymanie kaski na koncie, czasami jakas mala lokata, czeste
    > wyplaty z bankomatow,obsl. przez net.
    > Jacek

    No to Lukas powienien Cie usatysfakcjonowac, pod warunkiem, ze nie bedziesz
    mial oczekiwan, aby wplyniete srodki byly natychmiast dostepne przez
    bankomat. Skoro bedziesz trzymal jakies dodatnie saldo, nie bedzie to mialo
    znaczenia dla Ciebie. Zreszta Twoj obecny bank chyba tez nie daje takiej
    szybkosci tutaj (nie wiadomo, ktory to bank, bo podales jakas dziwna nazwe -
    chodzi o Pekao SA czy PKO BP SA?).

    Jesli chodzi o male lokaty, to Lukas premiuje lokaty od 10 tys. wyzszym %.
    Obsluga przez net jest dobra (moim zdaniem, choc sa zdania przeciwne). Dla
    mnie jest to najwygodniejszy interfejs ze znanych mi bezposrednio (znam 5).

    Jesli chodzi o bankomaty, to przy Pro masz do dyspozycji bezprowizyjne
    bankomaty: BZWBK oraz Euronet.

    Oczywiscie wiesz, ze przy srednim saldzie 5kPLN masz to konto za darmo. Do
    tego salda licza sie tez lokaty.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-10-19 10:58:39
    Od: " h.p" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" napisał:

    | mam zamiar przejsc z PKO SA

    Ale takiego banku niestety nie ma :(
    Odtwórz z pamięci, czy chodzisz do banku z dużą pomarańczową kropką czy do
    banku z żubrem.
    Ewentualnie sprawdź w papierach jaki bank prowadzi Twój rachunek bankowy.
    Gdy już będziesz wiedział jaki to bank, daj nam znać.
    Napisz też jaki masz w nim rachunek i czego Ci w nim brakuje - to pozwoli
    naszym doradcom dopasować do Twoich potrzeb najlepszą ofertę :)

  • 7. Data: 2003-10-19 11:08:50
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No tak dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi:)
    Moj obecny bank to PKO SA(zubr).
    A co mnie denerwuje?
    miesieczna oplata za konto, wzrosla przeciez:(

    Mam tam jakies oszczednosci i nie amm aktualnie pracy wiec kazdy grosz jest
    wazny.
    Posiadam konto VIP i zawsze dzwoniono do mnie co miesiac z pytaniem o lokaty
    i zawsze cos zakladalem a teraz ostatnio przez 4 miesiace nikt nie dzwoni.
    Szukam tez obslugi przez net , niby PKO SA to umozliwia ale trzeba zalozyc
    dodatkowe konto.
    Pozdrawiam i czekam na nastepne porady:)
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 8. Data: 2003-10-19 11:44:33
    Temat: Re: Odp: LUKAS???
    Od: "h.p" <h...@g...pl>

    Jacek23 napisał:

    > Moj obecny bank to PKO SA

    Takiego banku nie ma. Są za to PKO BP SA i Pekao SA.

    > (zubr).

    Aha, to znaczy, że masz rachunek w Pekao SA.

    > A co mnie denerwuje?
    > miesieczna oplata za konto, wzrosla przeciez:(
    >
    > Mam tam jakies oszczednosci i nie amm aktualnie
    > pracy wiec kazdy grosz jest wazny.

    Skoro każdy grosz jest ważny to znaczy, że potrzebujesz rachunku z wysokim
    oprocentowaniem i bez opłat.
    Załóż sobie Konto e-direct (pakiet standard) oraz Plus Konto w Volkswagen
    Bank direct: http://www.vwbankdirect.pl/indexzakladanie.html.
    Żeby mieć gdzie wpłacać gotówkę, załóż sobie też e-konto bez tokena w Lukas
    Banku: https://bank.lukas.com.pl/wniosek/.
    Najlepiej zrób to już dzisiaj, im szybciej opuścisz dotychczasowy bank, tym
    lepiej dla Ciebie i Twoich pieniążków.
    I mimo, że nikt nie będzie do Ciebie dzwonić co miesiąc, żebyś założył
    lokatę, Twoje pieniądze przyniosą Ci większy zysk leżąc na rachunku Plus
    Konto (na każde żądanie) w VW Bank direct niż na tych marnych lokatach w
    Pekao SA (za których zerwanie spotyka Cię dodatkowo kara).

  • 9. Data: 2003-10-19 12:18:22
    Temat: Odp: Odp: LUKAS???
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A dlaczego nie sam Lukas?
    Dlaczego macic i zakladac w 2 bankach?
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 10. Data: 2003-10-19 12:38:04
    Od: "" <e...@p...onet.pl>

    > A dlaczego nie sam Lukas?
    > Dlaczego macic i zakladac w 2 bankach?
    > Jacek

    Dwa ewentualne powody:
    1. VWBank ma we tej chwili najwyzsze dostepne oprocetnowanie (bodaj o 4,2%
    wobec 3,5% w Lukasie - co tez nie jest zle)
    2. ma tez darmowe wyplaty we _wszystkch_ bankomatach (nie tylko BZWBK i
    Euronet), przy kwotach > 400 zl.
    Poza tym ma ten sam system internetowy co Lukas i funkcjonalnosc gorsza, ze
    wzgledu na brak placowek.