  • 1. Data: 2003-10-19 09:34:57
    Temat: Najpopularniejsze sposoby platnosci na gieldach w Polse
    Od: "mn" <m...@W...pl>

    PayPal nie dziala w Polsce wiec ciekawi mnie kitore sposoby platnosci na
    gieldach w Polsce sa najpopularniejsze. Tak jak na gieldach rozchodzi mi sie
    wylacznie o natychmiastowe zaplaty bez zadnych opoznien i najlepiej zupelnie
    darmowe.

    mn

  • 2. Data: 2003-10-19 10:07:39
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Zupełnie darmowych to chyba nigdzie nie ma... ja korzystam z www.bidpay.com
    albo www.payingfast.com

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 3. Data: 2003-10-20 11:37:41
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Nie to, że PayPal nie działa, tylko nie wiem czemu nie akceptuje polskich
    kart (jakby Polska była jeszcze gdzieś w trzecim świecie). Mnie interesuje
    możliwie najszybszy i najprostrzy transfer nie tylko z giełd i aukcji (ebay)
    ale także z i do wirtualnego konta e-gold. Mógłby to być system akceptujący
    wirtualną eKartę mBanku (to przecież międzynarodowa Visa). Może ktoś z was
    sprawdził taki system akceptujący eKartę mBanku (i ogólnie rzecz biorąc
    polskie karty).

    Pozdrawiam Paweł