  • 1. Data: 2020-07-20 01:15:17
    Temat: LCzarnecki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zmowa milczenia czy co?! Może oślepłem zupełnie?...
    https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/knf
    -odmowil-zatwierdzenia-planu-naprawczego-idea-banku/
    0nr4k06

    obecnie współczynniki kapitałowe emitenta kształtują się
    istotnie poniżej minimalnych poziomów regulacyjnych,
    a zaprezentowane przez emitenta w planie naprawy
    założenia i sposoby w zakresie osiągnięcia wymaganego
    poziomu współczynników kapitałowych nie zostały w ocenie
    organu nadzoru w wystarczający sposób uprawdopodobnione przez emitenta

    -=-

    Bezsenność z powodu bogactw zabiła niejednego człowieka...
    Mnie zabija bezsenność (czyli mniej snu niż 12 godzin na
    dobę) powodowana ,,konwekcyjną promieniotwórczością''...

    Obejrzałem porno:
    https://www.youtube.com/watch?v=ConI80QR6zU&t=28s
    Punkt, Punkt, Komma, Strich...
    i naszkicowałem kilka radiatorów...
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Dekiel.htm.
    pdf
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Radiacj.htm
    .pdf
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Radiacja.ht
    m.pdf
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Radiacjap.h
    tm.pdf

    Wcześniej wziąłem cyrkiel (przed ~20 laty qpiony w Macro czy tp.
    za ~2 pln) i szkicowałem na kartonowych opakowaniach pozostałych
    po czekoladach. Szkice papierowe mają tę przewagę nad powyższymi
    szkicami, że są rysowane w skali 1:1 i powstają bez włączania
    laptopa... Ale ciężko je korektować...

    Ciężko mi zdecydować się na coś...

    Dekiel ma grubość 2.5 mm i średnicę 36.5 mm...
    W środku ma centralną dziurę średnicy 14 mm przez którą zerkać ma LEDka szeroka na 10
    mm.
    Na obrzeżach dekla są dziury do wkrętów -- dekiel trzeba przykręcić do radiatora,
    lekko
    dogniatając COB...

    Radiator ma średnicę 37 mm i centralne zagłębienie 1 mm (na COB) o średnicy 27 mm.

    Na domiar złego trzeba jakoś przytroczyć przewód do chromowanej stali -- chyba
    zgrzać...
    Najgorsze jest jednak to, że być może nie mam do czego troczyć w ścianie tego
    przewodu...
    (być może nie mam w pobliżu przewodu ochronnego, a instalacja w mieszkaniu ogólnie
    jest
    trzyżyłowa, z różnicowoprądówką)

    Oczka w qchni matki kosztowały łącznie ~40 pln, z czego same oczka mniej niż połowę.
    Najdroższy był wyłącznik na sznurku i przewód YDYP 2x1.5 mm... Najtańsza była fajna
    puszka z quasirozetką wewnątrz... Miedź w YD 1x1.5 jest droższa niż w YDYP 2x1.5...
    (teraz te oczka są jeszcze tańsze)

    -=-

    Czekam na termometry z Chin -- będę mierzył tempriczer, by wiedzieć, czy LEDki
    potulnie zdychają...

    -=-

    Wracając do LCZ... Paribas czy Millennium? -- wolę Millennium...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-07-20 10:48:32
    Temat: Re: LCzarnecki...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Zmowa milczenia czy co?! Może oślepłem zupełnie?...
    >https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/kn
    f-odmowil-zatwierdzenia-planu-naprawczego-idea-banku
    /0nr4k06

    Wakacje :-)
    Poza tym widzisz - piatek godz 20:53.
    Ciekawe, czy KNF o tym informowal wczesniej :-)

    A pisalem - poczekaja do wyborow :-)

> [...]
    > poziomu współczynników kapitałowych nie zostały w ocenie
    > organu nadzoru w wystarczający sposób uprawdopodobnione przez

    Co by nie mowic - kapital maja duzo za maly, plan naprawczy - od lat
    sie staraja.
    Obecna sytuacja ... kto wie - maja dostep do taniego pieniadza, wiec
    sie ciut odbuduja, czy kredyty sa zagrozone.

    Tak czy inaczej - na upadlosci banku obecnie chyba nikomu nie zalezy,
    ale sciezka z przymusowa restrukturyzacją jest przetrenowana.

    LCz tez ma napietą sytuacje - bo chetnego inwestora bedzie trudno
    znalezc.
    Z drugiej strony - nie wiadomo, czy nie czekaja az troche wplaci ... i
    wtedy mu zabiorą :-)

    To moze jeszcze troche potrwac - Czarnecki ich szachuje mozliwoscia
    upadlosci banku, ale z drugiej strony - to atak uprzedzajacy w postaci
    restrukturyzacji bedzie najlepszy.
    Ktos sledzi KRS - jest juz zalozony jakis bank NOWY2 ?

    Idea ma jeszcze 30mln obligacji konczacych sie w sierpniu - kwota jest
    niby drobiazgiem, ale jesli byly wlaczone do kapitalow wlasnych, to
    kolejny cios.
    A nowych raczej nikt nie kupi.

    Jeszcze jedna mozliwosc jest - ze getin sie troche dorobi, albo
    inwestora znajdzie, i sfuzjuja.

    >-=-
    [...]
    Ale to juz nie na temat, chyba, ze chcesz pozyczke zaciagnac :-)

    >Wracając do LCZ... Paribas czy Millennium? -- wolę Millennium...

    W sensie - konto biezace czy oszczednosci ?

    Milleniu tez jakos dziwnie tani na gieldzie ... ma klopoty ?
    Podobnie Alior, Santander tez jakos dziwnie ... a tu sporo kredytow
    moze byc nie splacanych ...

    J.

  • 3. Data: 2020-07-21 00:47:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5f155a61$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > A pisalem - poczekaja do wyborow :-)

    Więc zaczekali. ;)

    > Obecna sytuacja ... kto wie - maja dostep do taniego
    > pieniadza, wiec sie ciut odbuduja, czy kredyty sa zagrozone.

    Inne banki nie mają?

    > Tak czy inaczej - na upadlosci banku obecnie chyba nikomu nie zalezy,

    Na przejęciu jak najtańszym kosztem -- chyba zależy wielu...

    > Z drugiej strony - nie wiadomo, czy nie czekaja az troche
    > wplaci ... i wtedy mu zabiorą :-)

    Nie wiem. Czy on już trochę ;) nie wpłacał wcześniej?

    > To moze jeszcze troche potrwac - Czarnecki ich
    > szachuje mozliwoscia upadlosci banku,

    Jaki to szach?

> [...]

    > w sierpniu - kwota jest niby drobiazgiem, ale
    > jesli byly wlaczone do kapitalow wlasnych, to
    > kolejny cios. A nowych raczej nikt nie kupi.

    Jeśli qpi -- na jakich warunkach? ;)
    Ty chyba już coś ;) tak ;) niedawno qpiłeś. ;)

    > Jeszcze jedna mozliwosc jest - ze getin sie troche dorobi,

    Na czym?

    > albo inwestora znajdzie, i sfuzjuja.

    > [...]
    > Ale to juz nie na temat, chyba, ze chcesz pozyczke zaciagnac :-)

    Przemyślę... ;) Oczęta świecą, ale jest im strasznie gorąco!!!
    Ani chybi -- potrzebują chłodzenia!!! Postawiłem na nich po
    jednym radiatorze 40x40x11, ale to za mało...
    Zwłaszcza w taki dzień gorący, jak dzisiejszy...

    Matce dałem też lampę na kiju...
    Czekam na ściemniacze z pilotami...
    [matka już zmienia zeznania... już mówi, że >>ma widno jak
    w niebie<<, nie zaś, że >>chyba ma widniej niż w niebie<<...
    ani chybi za jakiś czas zauważy, że >>ma ciemno<<... ale
    do tej pory być może zdążę dać jej znów coś jaśniejącego...]

    Eksperymentuję z modułami LEDkowymi...

    Z dwóch uszkodzonych bulb zmontowałem jedną sprawną...
    Jedną bulbę zupełnie odarłem ze skóry...
    [jak Apollo Marsjasza?]
    Kilka bulb rozebrałem, ale nie były nieletnie -- były ciepluteńkie!!!

    -=-

    Dekiel z poczynionego naprędce rysunku ma mieć 35.5 mm -- maks to
    35.75 mm... Więcej nie zmieszczę... Pomiędzy deklem i radiatorem
    jest jeszcze kołnierz ochrmowanej blachy stalowej... [nie wiem, co
    z oułomnioną...] Blachę stalową mogę wywalić w ogóle i dać radiator
    większej średnicy, ale wówczas aluminium będzie ocierało o stal...
    Szukałem nowych oczek, które bym mógł przyspos_obić...

    Dekle i radiatory ze szkiców potrzebne mi tam, gdzie do tej pory świecą
    (przez 20 lat -- sic!) halogenowe żarówki mocy 20W... Tu problem, bo
    myślałem, że żarówki mają 40W, więc chciałem mieć w tych oczkach LEDeki
    10W... Dogłębne ;) oględziny oczek wskazały, iż łykają do 35W, więc
    obrzuciłem okiem (swoim własnym, nie tym, które świeci) żarówkę... 20W,
    nie 40W... Tedy ;) 10W LEDek będzie dawało bardzo dużo światła...

    Szukam rur poliwęgla_nowych...

    -=-

    Problemy:
    - zasilanie (to już drobiazg, nad którym panuję)
    - odprowadzanie ciepła (głównie szmal na radia_tory)
    - ochrona przeciwporażeniowa (wbrew pozorom
    to problem, bo obudowy:
    - nie mogą być metalowe,
    ale
    - muszą przepuszczać ciepło
    - nie mogą zezwalać na dotykanie rękami tego i owego,
    ale
    - muszą przepuszczać spore ilości powietrza...)

    Stawiam na:
    - gotowe rozwiązania na 230V (jak opisywane wcześniej
    oprawczynie i oczęta w qchni matki)
    - tasiemki 12V sporej mocy (50W) sterowane
    (włączane i ściemniane) pilotem
    - rękodzieła oparte o taniuteńkie moduły
    (106 groszy za 10W/300mA; 253 grosze
    za 10W/230V; 553 grosze za 50W/230V)

    Potrzebne mi:
    - radia_tory
    - doświadczenia z radia_torami
    - poli_węgla_nowe [niby mogłyby być i stare] rury
    i inne obudowy przeźro_czyste
    - spore zasoby czasu...

    Na razie nie zamierzam zaciągać kredytu u LCzarneckiego...

    Chętnie przelałbym do Getin szmal z darmowego debetu dawanego
    przez Millennium... Ale czy w tej sytuacji taki manewr jest bezpieczny?...

    -=-

    > W sensie - konto biezace czy oszczednosci ?

    Który z tych banków czyści sztućce? ;)
    Może qpi nowe? Może firmy Altom?...
    [gołymi rękami jeść banków LCzarneckiego chyba nie będą...]
    https://www.porcelana24.pl/komplet-sztuccow-69-cz-na
    -12-osob-altom-design-future-walizka-07-fut-k69.html
    [w czasie pandemii trzeba umieć zachować się przy stole -- ręce muszą być czyste...]

    > Milleniu tez jakos dziwnie tani na gieldzie ... ma klopoty ?

    > Podobnie Alior, Santander tez jakos dziwnie ...
    > a tu sporo kredytow moze byc nie splacanych ...

    Więc który bank stoi stabilnie?
    Czy Millennium już strawił w całości EuroBank?
    Paribas chyba jeszcze do końca nie wchłonął tego,
    co niedawno połknął... Nie ma już Sygmy -- a szkoda!!!
    Polbank (zwany późnej Półbankiem) to polska nazwa
    polskiej części greckiego Eurobanku?...

    -=-

    Gdzie ulokować szmal z Millennium na 7 ;) dni?

    -=-

    Chyba Junija ogranicza swe datki okołopandemiczne... ;)

    -=-

    Fujitsu-Siemens dobrze radzi sobie po nasmarowaniu...
    Za jakiś czas będę żałował przedłużania żywota F-S?
    Zabraknie nowych laptopów z napędami optycznymi, które
    można zastąpić adapterami z HDD?...

    Za kilka tygodni minie 12 lat od qpna F-S...

    F-S jest stale [nieseksulanie] wykorzystywany...
    - dwa HDD dają czadu! (jednym z nich jest HTS
    qpiony jako używka; drugim jest Toshiba
    qpiona 11 lat temu w Auchan w plastyku USB2)
    [wiem -- w plastyku czy w Auchan?...]
    - 4 GiB RAMki to mało, ale można wytrzy_mać
    (grafika AtiRadeon ma swoją RAMkę)
    - zasilanie AC jest wreszcie stabilne
    - brak akumulatora, ale Acer ma akumulator
    o wątpliwej przydatności, bo ów Acer potrafi
    znienacka zgasnąć, gdy jest tylko na akumulatorze
    - temperatura CPU F-S (C2D T7300@2GHz) jest daleka
    od krytycznej (gorzej z chipsetem)
    - 64W10 i 32WXP

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2020-07-21 10:26:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "J.F." 5f155a61$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    >Więc zaczekali. ;)

    >Inne banki nie mają?

    Maja, ale to bez znaczenia - kredyty maja na x%, a NBP pozyczaja
    pieniadze na y% ... albo i od ludzi .

    >Na przejęciu jak najtańszym kosztem -- chyba zależy wielu...

    Szczegolnie, ze banki maja nadmiar pieniadza, a tu jest ladny portfel
    kredytow, a reszta ... moze sp* :-)
    Gorzej, jak ten portfel wcale nie taki ladny.

    >Nie wiem. Czy on już trochę ;) nie wpłacał wcześniej?

    Wplacal, ale moze juz nie ma pieniedzy, albo ... woli nie ryzykowac
    :-)

    >Jaki to szach?

    BFG sie wyczysci.

    >Jeśli qpi -- na jakich warunkach? ;)

    Nieoplacalnych :-)

    >Na czym?

    Na tym okresie taniego pieniadza.

    >Chętnie przelałbym do Getin szmal z darmowego debetu dawanego
    >przez Millennium... Ale czy w tej sytuacji taki manewr jest
    >bezpieczny?...

    Tak - BFG czuwa.

    J.

  • 5. Data: 2020-07-22 00:00:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5f16a6af$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > BFG sie wyczysci.

    > Tak - BFG czuwa.

    Zanim wypłaci -- minie 7 dni w Millennium...
    Skąd wezmę szmal na termi_nową spłatę?

    --