  • 1. Data: 2020-07-17 07:04:52
    Temat: mbank wypowiada umowe na konto firmowe
    Od: s...@g...com

    Taka ciekawostka.

    Przyslali wypowiedzenie wraz z formularzem gdzie przelac srodki z konta.

    W sumie firma juz zlikwidowana a na koncie bylo 28pln ale jednak zamiast wyslac maila
    czy jakis info wystawic przez interfejs online to sie certola w papier.

    Dziwne.

    Ponoc jakis nowy przepis ich do tego obliguje. Prawda to?

  • 2. Data: 2020-07-17 09:38:44
    Temat: Re: mbank wypowiada umowe na konto firmowe
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 17.07.2020 o 07:04, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Dziwne.
    >
    > Ponoc jakis nowy przepis ich do tego obliguje. Prawda to?

    może się do tego konta ostatnio nie logowałeś i dlatego taką formę wybrali?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-07-17 09:45:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 17 lipca 2020 07:04:53 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    maila czy jakis info wystawic przez interfejs online to sie certola w papier.

    A jaki powód wypowiedzenia?
    Ktoś ich poinformował, że firma zlikwidowana (np. CEIDG, po sprawdzeniu w US numerów
    zarejestrowanych kont)? Czy sami na bieżąco sprawdzają?

    > Dziwne.
    >
    > Ponoc jakis nowy przepis ich do tego obliguje. Prawda to?

    Jak przepis, to pewnie nie nowy - jak zamykali orange finanse (a już rok temu to
    było) to też dostałem wypowiedzenie na papierze.
    Tzn. tam było konto "fizolskie", więc mkże nowy ten przepis jest dla firmowych.

  • 4. Data: 2020-07-17 09:59:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-17 o 07:04, s...@g...com pisze:
    > Ponoc jakis nowy przepis ich do tego obliguje. Prawda to?

    Mojej mamie po kilkunastu latach od zakończenia działalności właśnie
    przysłali. Do mnie (Ponad 10 lat od zakończenia) jeszcze nie. Powołali
    się na zapis regulaminu, gdzie mogą zamykać konta już po kilku
    miesiącach braku operacji (wyłączywszy dopisywanie odsetek), więc i tak
    późno się obudzili, a że robią porządek z martwymi kontami, to chyba
    dobrze i dla nich, nie trzeba tu szukać motywacji w jakichś odgórnych
    przymuszeniach.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2020-07-17 10:17:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >W sumie firma juz zlikwidowana a na koncie bylo 28pln ale jednak
    >zamiast wyslac maila czy jakis info wystawic przez interfejs online

    Umowa byla zawarta papierowo, to i wypowiedzenie papierowo.

    >Dziwne.
    >Ponoc jakis nowy przepis ich do tego obliguje. Prawda to?

    Jest jakis, choc nie wiem czy sie stosuje do firm.

    Panstwo chce twojego dobra, moze umarles i panstwu sie nalezy :-)

    J.

  • 6. Data: 2020-07-17 17:51:10
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 17 lipca 2020 02:45:11 UTC-5 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]
    > Ktoś ich poinformował, że firma zlikwidowana (np. CEIDG, po sprawdzeniu w US
    numerów zarejestrowanych kont)? Czy sami na bieżąco sprawdzają?

    Ja nie :)
    Powod podali taki jak u Liwiusza. Ze nie uzywane. Nie ma wspominki o reżimowym
    przymuszaniu

  • 7. Data: 2020-07-17 17:53:37
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 17 lipca 2020 03:17:30 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    > Umowa byla zawarta papierowo, to i wypowiedzenie papierowo.

    Ano byla.

    > Jest jakis, choc nie wiem czy sie stosuje do firm.
    >
    > Panstwo chce twojego dobra, moze umarles i panstwu sie nalezy :-)

    A moze ktos premie chcial dostac i czyszcza?
    Pieron wiy...

  • 8. Data: 2020-07-17 17:59:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    [...]
    > A moze ktos premie chcial dostac i czyszcza?
    > Pieron wiy...

    Strzelałbym, że ich soft ma jakieś progi opłat w zależności od liczby
    rachunków/klientów/itp i nie chcą przekroczyć kolejnego.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2020-07-18 07:47:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2020 08:53:37 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > A moze ktos premie chcial dostac i czyszcza?
    > Pieron wiy...

    https://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/pienia
    dze-z-martwych-kont-nowe-obowiazki,55,0,1918263.html
    https://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/art
    ykuly/909404,martwe-konta-w-bankach.html

    Czy premia ... stracili 28zl plus list, wiec za co premia ?

    J.

  • 10. Data: 2020-07-18 09:54:39
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 18 lipca 2020 00:47:59 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    ykuly/909404,martwe-konta-w-bankach.html

    > Czy premia ... stracili 28zl plus list, wiec za co premia ?

    Premia za cel premiowy. Przeciez to oczywiste :)
    Widac ze w korpo nie pracowales :)

    Tam nie zawsze jest związek tego co sie robi z zyskiem...