    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LCzarnecki...
    Date: Mon, 20 Jul 2020 10:48:32 +0200

    dyskusyjnych:5f14d43d$2$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Zmowa milczenia czy co?! Może oślepłem zupełnie?...
    >https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/kn
    f-odmowil-zatwierdzenia-planu-naprawczego-idea-banku
    /0nr4k06

    Wakacje :-)
    Poza tym widzisz - piatek godz 20:53.
    Ciekawe, czy KNF o tym informowal wczesniej :-)

    A pisalem - poczekaja do wyborow :-)

    > obecnie współczynniki kapitałowe emitenta kształtują się
    > istotnie poniżej minimalnych poziomów regulacyjnych,
    > a zaprezentowane przez emitenta w planie naprawy
    > założenia i sposoby w zakresie osiągnięcia wymaganego
    > poziomu współczynników kapitałowych nie zostały w ocenie
    > organu nadzoru w wystarczający sposób uprawdopodobnione przez
    > emitenta

    Co by nie mowic - kapital maja duzo za maly, plan naprawczy - od lat
    sie staraja.
    Obecna sytuacja ... kto wie - maja dostep do taniego pieniadza, wiec
    sie ciut odbuduja, czy kredyty sa zagrozone.

    Tak czy inaczej - na upadlosci banku obecnie chyba nikomu nie zalezy,
    ale sciezka z przymusowa restrukturyzacją jest przetrenowana.

    LCz tez ma napietą sytuacje - bo chetnego inwestora bedzie trudno
    znalezc.
    Z drugiej strony - nie wiadomo, czy nie czekaja az troche wplaci ... i
    wtedy mu zabiorą :-)

    To moze jeszcze troche potrwac - Czarnecki ich szachuje mozliwoscia
    upadlosci banku, ale z drugiej strony - to atak uprzedzajacy w postaci
    restrukturyzacji bedzie najlepszy.
    Ktos sledzi KRS - jest juz zalozony jakis bank NOWY2 ?

    Idea ma jeszcze 30mln obligacji konczacych sie w sierpniu - kwota jest
    niby drobiazgiem, ale jesli byly wlaczone do kapitalow wlasnych, to
    kolejny cios.
    A nowych raczej nikt nie kupi.

    Jeszcze jedna mozliwosc jest - ze getin sie troche dorobi, albo
    inwestora znajdzie, i sfuzjuja.

    >-=-
    [...]
    Ale to juz nie na temat, chyba, ze chcesz pozyczke zaciagnac :-)

    >Wracając do LCZ... Paribas czy Millennium? -- wolę Millennium...

    W sensie - konto biezace czy oszczednosci ?

    Milleniu tez jakos dziwnie tani na gieldzie ... ma klopoty ?
    Podobnie Alior, Santander tez jakos dziwnie ... a tu sporo kredytow
    moze byc nie splacanych ...

    J.