    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LCzarnecki...
    Date: Mon, 20 Jul 2020 01:15:17 +0200

    Zmowa milczenia czy co?! Może oślepłem zupełnie?...
    https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/knf
    -odmowil-zatwierdzenia-planu-naprawczego-idea-banku/
    0nr4k06

    obecnie współczynniki kapitałowe emitenta kształtują się
    istotnie poniżej minimalnych poziomów regulacyjnych,
    a zaprezentowane przez emitenta w planie naprawy
    założenia i sposoby w zakresie osiągnięcia wymaganego
    poziomu współczynników kapitałowych nie zostały w ocenie
    organu nadzoru w wystarczający sposób uprawdopodobnione przez emitenta

    -=-

    Bezsenność z powodu bogactw zabiła niejednego człowieka...
    Mnie zabija bezsenność (czyli mniej snu niż 12 godzin na
    dobę) powodowana ,,konwekcyjną promieniotwórczością''...

    Obejrzałem porno:
    https://www.youtube.com/watch?v=ConI80QR6zU&t=28s
    Punkt, Punkt, Komma, Strich...
    i naszkicowałem kilka radiatorów...
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Dekiel.htm.
    pdf
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Radiacj.htm
    .pdf
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Radiacja.ht
    m.pdf
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/Radiacjap.h
    tm.pdf

    Wcześniej wziąłem cyrkiel (przed ~20 laty qpiony w Macro czy tp.
    za ~2 pln) i szkicowałem na kartonowych opakowaniach pozostałych
    po czekoladach. Szkice papierowe mają tę przewagę nad powyższymi
    szkicami, że są rysowane w skali 1:1 i powstają bez włączania
    laptopa... Ale ciężko je korektować...

    Ciężko mi zdecydować się na coś...

    Dekiel ma grubość 2.5 mm i średnicę 36.5 mm...
    W środku ma centralną dziurę średnicy 14 mm przez którą zerkać ma LEDka szeroka na 10
    mm.
    Na obrzeżach dekla są dziury do wkrętów -- dekiel trzeba przykręcić do radiatora,
    lekko
    dogniatając COB...

    Radiator ma średnicę 37 mm i centralne zagłębienie 1 mm (na COB) o średnicy 27 mm.

    Na domiar złego trzeba jakoś przytroczyć przewód do chromowanej stali -- chyba
    zgrzać...
    Najgorsze jest jednak to, że być może nie mam do czego troczyć w ścianie tego
    przewodu...
    (być może nie mam w pobliżu przewodu ochronnego, a instalacja w mieszkaniu ogólnie
    jest
    trzyżyłowa, z różnicowoprądówką)

    Oczka w qchni matki kosztowały łącznie ~40 pln, z czego same oczka mniej niż połowę.
    Najdroższy był wyłącznik na sznurku i przewód YDYP 2x1.5 mm... Najtańsza była fajna
    puszka z quasirozetką wewnątrz... Miedź w YD 1x1.5 jest droższa niż w YDYP 2x1.5...
    (teraz te oczka są jeszcze tańsze)

    -=-

    Czekam na termometry z Chin -- będę mierzył tempriczer, by wiedzieć, czy LEDki
    potulnie zdychają...

    -=-

    Wracając do LCZ... Paribas czy Millennium? -- wolę Millennium...

    --