  • 41. Data: 2003-07-01 13:29:23
    Temat: Re: Karta "wypukła"
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 11 Jun 2003, $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > VW Bank Direct
    > dochodow mozesz nie miec, ale troszke pieniedzy musisz miec (tak ze 2000
    > PLN) :)

    Dlaczego? I co oznacza "ze"?
    M.

  • 42. Data: 2003-07-02 05:12:38
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    , $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > VW Bank Direct
    > dochodow mozesz nie miec, ale troszke pieniedzy musisz miec (tak ze 2000
    > PLN) :)

    Dlaczego? I co oznacza "ze"?

    "ze" oznacza w tym przypadku 'okolo'. W VW Banku jest tak, ze jezeli srednie
    saldo miesieczne przez 3 miesiace jest wyzsze niz 2000 PLN to masz prawo
    wykupic pakiet Srebrny (10 PLN/miesiecznie) i w cenie masz wypukla, debetowa
    VISE Classic. Jezeli jest wyzsze niz 5000 mozesz kupic pakiet zloty (a to
    nie pamietam ile kosztuje).

    MAd Hat
    ter