  • 1. Data: 2003-06-11 13:05:39
    Temat: Czas systemowy w VWBank
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Witam
    Jestem od kilku dni użytkownikiem konta w ww banku i zaintrygowała mnie
    jedna rzecz. Mianowicie jak wcisnę przycisk aktualizacji salda na koncie to
    pojawia mi się saldo z czasem około 5 minut do przodu. Czy u Was też tak
    jest?

    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk

  • 2. Data: 2003-06-11 13:14:19
    Temat: Re: Czas systemowy w VWBank
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MariuszJ wrote:
> [...]
    > mnie jedna rzecz. Mianowicie jak wcisnę przycisk aktualizacji salda
    > na koncie to pojawia mi się saldo z czasem około 5 minut do przodu.

    Też to zauważyłam :-))) Na dodatek saldo poprzez IVR tez podają "z
    wyprzedzeniem" :-)))) może mają wróżkę na etacie :-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-11 17:14:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc7a24$e17$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Też to zauważyłam :-))) Na dodatek saldo poprzez IVR tez podają "z
    > wyprzedzeniem" :-)))) może mają wróżkę na etacie :-))) ?

    Mysle, ze moze postawili szybsze serwery w oczekiwaniu (slusznym) na
    gwaltowny naplyw klientow z darmowymi tokenami ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-11 22:17:12
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedna rzecz. Mianowicie jak wcisnę przycisk aktualizacji salda na koncie
    > pojawia mi się saldo z czasem około 5 minut do przodu. Czy u Was też tak

    Witam,
    to trwa już od conajmniej rok. Kiedyś dwa razy do nich pisałem w tej sprawie
    ale nie raczyli nic odpowiedziec.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 5. Data: 2003-06-12 08:21:11
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > to trwa już od conajmniej rok. Kiedyś dwa razy do nich pisałem w tej
    sprawie
    > ale nie raczyli nic odpowiedziec.

    na swoj uzytek wymyslilem teorie - ze ta niekonsekwencja jest wynikiem
    bledu, ktory z musu musza kontynuowac, a chodzi byc moze o tokeny i
    zapewnienie zgodnosci czasu z nimi wlasnie

  • 6. Data: 2003-06-12 09:02:50
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > sprawie
    >
    > na swoj uzytek wymyslilem teorie - ze ta niekonsekwencja jest wynikiem
    > bledu, ktory z musu musza kontynuowac, a chodzi byc moze o tokeny i
    > zapewnienie zgodnosci czasu z nimi wlasnie

    Też tak sobie kombinowałem, nawet pytałem w e-mailu o ten powód
    ale jak już pisałem całkowicie zignorowali mój post.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 7. Data: 2003-06-12 10:11:39
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Krab napisał:

    > sprawie

    > na swoj uzytek wymyslilem teorie - ze ta niekonsekwencja jest wynikiem
    > bledu, ktory z musu musza kontynuowac, a chodzi byc moze o tokeny i
    > zapewnienie zgodnosci czasu z nimi wlasnie

    Nawet jesli tak jest (co zreszta jest prawdopodobne) to przeciez
    prosciej zmienic zegar na komputerze ktory jest odpowiedzialny za
    synchronizacje czasu - to przeciez nie musi/nie jest(*) ten sam komputer
    co serwer www / serwer aplikacji. Jesli nie moga poradzic sobie w sposob
    niewidoczny dla klientow to maja bardzo kiepskich informatykow :(

    MiKo