  • 1. Data: 2003-06-11 16:04:45
    Temat: Siemens MT50+wap+multibank+era
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    WITAM!
    Poniżej zamieszczam list,który wysłałem do Multibanku.Niestety nie uzyskałem
    właściwej odpowiedzi.

    ----------
    Szanowni Państwo!
    Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Multikonta jestem.Aktywowałem
    wszystkie kanały dostępu do konta i ustawiłem hasła do nich przez multilinię
    (również do wap).Mam problem z kanałem wap.Telefon (Siemens MT50,Era )został
    skonfigurowany(do połączenia via GPRS) tak jak podane jest na stronie
    http://demo.multibank.pl/multiprzewodnik/wap1g.html ,uruchomione są wszystkie
    potrzebne usługi u operatora (GPRS "internetowy"),wyłączone certyfikaty w
    przeglądarce telefonu.Po wybraniu profilu i połączeniu pojawia się strona z
    powitaniem(MultiBank Serdecznie witamy...),następnie pojawia się strona
    logowania z miejscem do wpisania n-ru klienta i hasła dla wap.Po wpisaniu
    numeru klienta i hasła (tego ustawionego przez multilinię) POJAWIA SIĘ ZNOWU
    STRONA POWITANIA I NASTĘPNIE ZNOWU STRONA LOGOWANIA.
    Zaobserwowałem,że telefon nie wyświetla komunikatu "wysyłanie"tylko
    przechodzi do strony powitania.
    W tym miejscu powinna pojawić się możliwość zmiany hasła(wiem to przez
    analogię do mBanku)Do tej pory nie udało mi się przejść do strony ,na której
    można zmienić hasło.
    Co może być przyczyną takiego zachowania się telefonu?Co zmienić w
    konfiguracji?
    Dodam,że połączenie z mBankiem w kanale wap działa bez problemu (konfiguracja
    różni sie tylko stroną startową)
    ------------

    Przypomnę jeszcze raz o co chodzi:
    -sieć Era
    -telefon Siemens MT50
    -aparat skonfigurowany zgodnie z tym co podają na stronie Multibanku
    -pojawia się strona logowania
    -po wpisaniu loginu i hasła ZNÓW POKAZUJE SIĘ STRONA STARTOWA I NASTĘPNIE
    STRONA LOGOWANIA
    Może ktoś wie co zrobić?Dziękuję za wszystkie sugestie.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-06-12 06:56:31
    Temat: Re: Siemens MT50+wap+multibank+era
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bc7jut$c5d$1@inews.gazeta.pl...

    chodzi o to, ze w multi kanal wap nie dziala takjak powinien (dla
    zdecydowanej wiekszosci aparatow. siec jest tu bez znaczenia).
    poprostu dali ciala z wapem w multi :(
    i nie potrafia sie oficjalnie przyznac do tego ;)

    pozdrawiam
    tomek

  • 3. Data: 2003-06-12 07:51:15
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]

    > ... Dodam,że połączenie z mBankiem w kanale wap
    > działa bez problemu (konfiguracja różni sie tylko stroną startową)

    Z tego co wiem (własne doświadczenie na ME45 i nie tylko) to działa
    pod warunkiem ustawienia strony startowej na wap.info.mbank.com.pl
    a wap.mbank.com.pl (zgodnie z instrukcjami na stronach mBanku!)
    daje identyczne objawy jak opisałeś (zapętlenie).
    Może w multi też mają jeszcze inną stronę logowania?