  • 1. Data: 2003-06-11 11:55:41
    Temat: Multibank przez WAP na Motorola t720i.
    Od: "Marcin Bawolski" <N...@y...co.uk>

    Witam,

    Moze tutaj ktos bedzie mi w stanie pomoc - od kilku dni probuje
    skonfiguraowac telefon do dostepu do Multibanku i
    nic :-( wpisalem IP, porty, APNy, hasla i dostaje komunikat, ze serwer
    danych niedostepny.
    Infoliinie Ery i Multibanku nie bardzo potrafia pomoc, z uporem podajac te
    dane ktore juz mam wpisane w telefon.
    Zeby bylo smieszniej, w Erze podpowiadaja mi jak ma wygladac konfiguracja
    dla mBanku, a w Multibanku dla Motoroli Timeport :-)

    Moze tu juz ktos odkryl, jak to ma byc poustawiane ? A moze sie faktycznie
    nie da ?

    ---
    Marcin Bawolski

  • 2. Data: 2003-06-11 12:49:11
    Temat: Re: Multibank przez WAP na Motorola t720i.
    Od: "zep" <k...@w...pl>

    > Moze tu juz ktos odkryl, jak to ma byc poustawiane ? A moze sie faktycznie
    > nie da ?

    Dlugi czas probowalem odpalic na ustawieniach podawanych przez multibank, w
    koncu poszlo na zwyklych "ideowych". Uzywam na t68i, wap via gprs.
    Generalnie dziala tyle ze czesto serwis multi nie odpowiada.

    ::
    zdrowko
    zep.