  • 1. Data: 2003-06-11 15:24:42
    Temat: Re: Kolodko paszol won ;)
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Tak z ciekawosci, a ktorzy to ci komunisci?

    A moim zdaniem to cala banda Millera, ale to oczywiscie moje osobiste
    zdanie.

    Fajas

  • 2. Data: 2003-06-11 15:24:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 3. Data: 2003-06-11 15:25:17
    Od: Piotr Wiraszka <p...@t...pl>

    Przez moment też się cieszyłem, tylko że dymiska jeszcze nie
    jest przyjęta ;( I czy to nie jest czasem jakaś zagrywka
    króla Zmyłera wsłuchanego w głos miłującego go ludu ?
    --
    ukłony - Piotr

  • 4. Data: 2003-06-11 15:27:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Juz go nie ma, komu kreci sie lza w oku ;)))))
    > No chyba wszystkim tym ktorzy glosowali na komunistow.
    > Czyli statystycznie co drugiemu????

    He he... niedawno tu pisałem, że jeśli już nie Miller to
    przynajmniej Kołodko powinien wyskoczyć - i proszę! :-)
    Od razu było wiadomo, że ten facet to nieporozumienie,
    a juz po orzeczeniu Trybunału w sprawie deklaracji majątkowych
    dalsze trzymanie go w rządzie było IMHO niejaką kompromitacją.
    Coś pan premier ma wielką słabość do różnych nieudaczników
    - Łapiński, Kołodko, Pol...

    Pix

  • 5. Data: 2003-06-11 15:55:34
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Coś pan premier ma wielką słabość do różnych nieudaczników
    > - Łapiński, Kołodko, Pol...

    Podobno prawie każdy zwierzchnik lubi, gdy jego podwładni mu choć
    trochę ustępują możliwościami...

  • 6. Data: 2003-06-11 15:59:03
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bc7hhg$pl4$1@news.onet.pl...

    > Tak z ciekawosci, a ktorzy to ci komunisci?

    Historycznie czy mentalnie?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2003-06-11 16:34:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Podobno prawie każdy zwierzchnik lubi, gdy jego podwładni mu choć
    > trochę ustępują możliwościami...

    Tak, to zapewne przyczyna pierwotna tego co obserwujemy.
    Niestety potwierdziły się powyborcze obawy, że pod wodzą
    towarzysza Leszka najbliższe lata mamy stracone :-(

    Pix

  • 8. Data: 2003-06-11 17:31:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lopez wrote:
    > Historycznie czy mentalnie?

    No jak historycznie to ok, mozna sie domyslec (aczkolwiek sama nazwa
    "komunisci" ~tak sobie pasuje).
    Bo jednak co do mentalnosci, to hmmmm. (znowuu ta nazwa), ale jak mam
    wymieniac, to przede wszystkim:
    LPR, Samoobrona, PSL, PiS, UP, SLD...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2003-06-11 17:32:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    pix wrote:
    > towarzysza Leszka najbliższe lata mamy stracone :-(

    Pocieszy cie, ze szykuje sie Lepper, albo Kaczka? Mnie nie. Zwlaszcza
    jak popatrze na program gosodarczy tego ostatniego.
    eeech :(

  • 10. Data: 2003-06-11 17:43:02
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Pocieszy cie, ze szykuje sie Lepper, albo Kaczka? Mnie nie. Zwlaszcza
    > jak popatrze na program gosodarczy tego ostatniego.
    > eeech :(

    Uch wzycham z nostalgia za czasami Balcerowicza - zwlaszcza z rzadu
    Mazowieckiego, wtedy to bylo widac do czego daza, wszystko bylo jasne. A
    druga edycja Balcerowicza zwlaszcza reformapodatkowa zawetowana przez
    Kwasniewskiego, najprawdopodobniej spowalyby, ze bylibysmy juz dawno na
    sciezce mocnego wzrostu.
    Wielka szkoda, ze Balcerowicz zdezyl sie z twaroglowym AWS-em i
    Kwasniewskim.

    Fajas