  • 11. Data: 2007-04-23 07:31:02
    Temat: Re: KK eurobanku - płacz i zgrzytanie zębów
    Od: "Marcin B" <a...@g...pl>

    Ja w srode byłem w eurobanku w sprawie GOLDA bo ElectronicUseOnly CZERWONA
    mnie nie interesowała. Przygotowałem zaswiadcznie z 3 ostanich miesiecy.
    Dałem Pani, która zadawała najpierw mnostwo pytan, potem oznajmiła mi ze
    minimalny limit jaki mi moze zaprpopnowac to 3100 - tak jej komuter
    powiedział. Ja karte chciałem tylko do testów z limitem 1000 góra 2k, no ale
    cóż mówie zaczne sie targować o nizszy limit, ( babka chce mniec target na
    sprzedaz wykonany a mnie to nie interesuje)
    Zanim zaczałem to Pani powiedziała, że te zaswiadczenie nie moze być i musze
    przyniesc zaswiadczenie z ostatnich 12 (!) miesięcy.

    Podziekowałem, poszedłem do Millennium z wyciagami na wymine za Amexa, bez
    zaswiadczen, a zaswiadczenie zaniosłem do Citiego zeby podniesli limit na
    obecnej KK :)

    Eurobankowi, dziekujemy :)

  • 12. Data: 2007-04-23 18:58:13
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zanim zaczałem to Pani powiedziała, że te zaswiadczenie nie moze być i musze
    > przyniesc zaswiadczenie z ostatnich 12 (!) miesięcy.

    Pierwsze słyszę, żeby do zwykłej KK z takim limitem żądać zaświadczenia z 12
    miesięcy. Na 200% to zwykłe widzimisię owej Pani, która wpasowuje się idealnie w
    większościowy profil "doradców" eurobanku - po najmniejszej linii oporu, po
    łebkach, mnóstwo niedomówień i obsługa "na odwal się". Przynajmniej takie mam i
    swoje i znajomych doświadczenia z kontaktami z nimi. Zdarzają się sporadyczne
    wyjątki, które są miłe, uczynne i nastawione "pro-klientowo", ale chyba szybko
    się opamiętają i zmienią pracodawcę ;)
    Ja bym takiej Pani nie popuścił takiej bredni jak żądanie zaświadczenia z 12
    miesięcy ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 13. Data: 2007-04-23 19:02:49
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Eurobank to raczej taki McBank, więc nie ma się co dziwić

    No tak, ale co jak co jest to "bank".

    > faktycznie historia wygląda fatalnie. Może udaj się do Urzędu Ochrony
    > Konsumenta i tam podpytaj czy w takiej sprawie możesz coś zrobić?

    Byłem dziś u przedstawiciela UOKiK i po interesującej rozmowie stanęło na tym,
    że mamy na razie czekać na rozpatrzenie formalnych reklamacji. Wg. pracownika
    UOKiK problem jest ciekawy i ochoczo wypytywał o szczegóły. Konsekwencji bank
    raczej nie poniesie, regulaminu też pewnie nie zmienią żeby wyeliminować takie
    problemy na przyszłość, ale kto wie. Może trochę "czarnego PR-u" da im do myślenia.

    > Jeżeli chce widzieć wszystko co się dzieje na karcie w jakim najkrótszym
    > czasie przez www/tel to proponuje skorzystać z usług Multi lub mBanku -
    > po wykonaniu transakcji jest od razu blokada na stronie do wglądu.

    Właśnie te karty Multi dużo ludzi poleca. Jakoś ich zawsze omijałem bo placówki
    nie po drodze. Czas się z wujkiem wybrać ;) Dzięki za rady.

    Pzdr. Parl Dro

  • 14. Data: 2007-04-23 19:22:56
    Od: "Marcin B" <a...@g...pl>

    Parl Dro <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > się opamiętają i zmienią pracodawcę ;)
    > Ja bym takiej Pani nie popuścił takiej bredni jak żądanie zaświadczenia z

    No tak 12 [!] miesiecy, nie wiem czy jej komputer tak powiedział czy panna
    sobie to wymysliła. Powiedziała ze oferta na mnie czeka, tylko mam te
    zaswiadczenie doniesc. Ale podziekował :))))
    Tym bardziej ze jest to smieszne bo inne banki dają takie limity bez
    zaswiadczen a czasem nawet wyższe. I to banki a nie MCbanki
    Karta mi nie jest potrzebna i nie powiesze sie przez to :)))

  • 15. Data: 2007-04-23 21:33:15
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Parl Dro pisze:
    > Byłem dziś u przedstawiciela UOKiK i po interesującej rozmowie stanęło na tym,
    > że mamy na razie czekać na rozpatrzenie formalnych reklamacji. Wg. pracownika
    > UOKiK problem jest ciekawy i ochoczo wypytywał o szczegóły.

    Daj znać jak się ta sprawa zakończy. Wiesz niedługo Eurobank ma być
    wykupiony przez unicredito czyli de facto będzie to jakby PKO SA, albo
    coś koło tego - tylko czy to jest pocieszenie? Chyba raczej nie ;)

    > Właśnie te karty Multi dużo ludzi poleca. Jakoś ich zawsze omijałem bo placówki
    > nie po drodze. Czas się z wujkiem wybrać ;) Dzięki za rady.

    Znaczy tak karta jak karta nic specjalnego. Dostęp przez www wzorowy i
    pełna tak zwana "onlajnowość", ale to niestety wszystko. Za to papierków
    chcą zawsze dosyć sporo. Jeżeli karta ma być używana tylko w PL, to
    warto wybrać citi-bp, bo jak dla mnie rewelacja.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-04-23 21:44:36
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Daj znać jak się ta sprawa zakończy.

    Dam dam. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku się zakończy ;)

    > Wiesz niedługo Eurobank ma być wykupiony przez unicredito
    > czyli de facto będzie to jakby PKO SA, albo coś koło tego
    > - tylko czy to jest pocieszenie? Chyba raczej nie ;)

    No właśnie... Małe pocieszenie.

> [...]
    > chcą zawsze dosyć sporo. Jeżeli karta ma być używana tylko w PL, to
    > warto wybrać citi-bp, bo jak dla mnie rewelacja.

    A jak z korzystaniem za granicą z tej citi? Chodzi Ci o przewalutowanie
    transakcji, że polecasz tylko w PL?

    Pzdr. Parl Dro

  • 17. Data: 2007-04-23 21:53:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jak z korzystaniem za granicą z tej citi? Chodzi Ci o przewalutowanie
    > transakcji, że polecasz tylko w PL?

    w PL super, ale transakcje zagraniczne to dramat, przewalutowanie po
    koszmarnych kursach...jest wiele lepszych kart, ktore warto
    wykorzystywac do platnosci w innych walutach

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-04-23 22:17:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Parl Dro pisze:

    > A jak z korzystaniem za granicą z tej citi? Chodzi Ci o przewalutowanie
    > transakcji, że polecasz tylko w PL?

    No zagranicą bardzo słabo. Zarówno USD jaki i EURO przeliczane są po
    tragicznym kursie. Z polecanych na grupie do tego celu jest MC z ING.
    Popatrz też tutaj:
    http://kartyonline.pl/por.php?id=40

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 19. Data: 2007-04-23 22:25:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > w PL super, ale transakcje zagraniczne to dramat, przewalutowanie po
    > koszmarnych kursach...jest wiele lepszych kart, ktore warto
    > wykorzystywac do platnosci w innych walutach

    Tak właśnie pomyślałem, że można by się zmówić i zrobić mały test
    przeliczania walut dla poszczególnych kk i przy okazji wspomóc dobry
    projekt. Co Ty na to grupo?
    Na stronie wiki można całkiem egzotyczne wpłaty porobić:
    http://wikimediafoundation.org/wiki/Dary_pieni%C4%99
    %C5%BCne
    Można by ustalić powiedzmy dwie/trzy waluty i wpłacić symbolicznie po
    kilka jednostek danej waluty i porównać kursy. Ja mogę do testów dać
    wspomnianego citi-bp i kartę z drugiego bieguna czyli MC-ing, którą
    właśnie dzisiaj odebrałem (bez przygód się nie obyło, ale to może w
    innym wątku jak będę miał czas, opowiem). Jak ktoś jeszcze chętny to
    ustalmy tylko datę a nawet godzinę i zrobimy test a wyniki gdzieś można
    wystawić na www. To jak?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski